3 Şubat 2010 Çarşamba

söz


yazılı olsun,kayıtlı olsun.söz uçar yazı kalır demiş atalar.satın aldığım son kitaplar ve kozmetik ürünleri geldi.bundan sonra elimdekiler tükenene kadar yenisini almayacağım.alışveriş canavarı oldum iyice.

çilek'ten aldığım benefit aydınlatıcım geldi.bugün sabah sürdüm.çok güzel bir ürün sık sık kullanmayı düşünüyorum.solgun yüzüme renk verdi.

oğlum için (itiraf ediyorum aslında kendim için) da vinci'nin bilinmeyen defterini aldım.çok güzel resimler var içinde,hepsi da vinci'nin kendi çizimleri ve kendi yazdığı fabllar.çok güzel bir kitaba benziyor.

kafka'nın öyküleri geldi. :)))

durgun don'u okurken araya da birer birer bu öykülerden serpiştireyim bari.kendimi don bölgesi'ndeki kadınların yerine koyarken çok sinirlerim bozuluyor.bazen aksinya oluyorum,bazen natalya...kızıyorum gregor'a,babasına.öyle içimi huzurla dolduran bir kitap olmadı.neden diyorum,niye dünyanın tüm coğrafyalarında kadın ikinci sınıf,değersiz bir mal.dün akşam kitapta bir doğum sahnesi vardı.nasıl heyecanlandım okurken,sanki doğum yapan kadınla birlikte ben de acı çektim.çok hızlı ilerlemiyor kitap,ha bire yeni karakterler çıkıyor ve benim şaşkın hafızam tabiki hiçbirini hatırlamıyor.ulyses'i falan okumaya kalksam okuyamayacağım galiba.genel olarak sevdim aslında kitabı,merak ediyorum konu nerelere varmış da dört cilt kitap yazılmış.

bir de oğluma doğumgünü hediyesi olarak boyut yayıncılık'tan (ben çok iyi müşterileriyim,birşeyler satmak için sık sık ararlar,evde anaokulu setimiz,britannica setimiz,ingilizce eğitim setimiz var.)büyük macera dvd setini aldım.çok eğlenceli gözüküyor.tabii setin tamamını eve götürmeyeceğim.çünkü eşim kızıyor.ne gerek varmış,ona kalsa çocuk eğitimi güreşmekten ibaret.ben de her ay bir dvd'yi eve götüreceğim.çaktırmadan...onlar da oğluma doğum günü hediyesi olarak üç boyutlu bir kitap göndermişler.seviyorum boyut yayıncılığı :))) seviyorum uleyyynnn.

çok alışveriş yaptım,çok.yeter artık,birinin bana dur demesi lazım diyorum ve kendime dur diyorum.

duuuuuuuuur.

not:resimin konuyla alakası yok.sadece beğendiğim için koydum.

1 yorum:

  1. Bugün ben de sana yorum gönderme sıkıntısı yaşadım, bir sorun var galiba ve inan şu yukarı koyduğun google resmini ben de bloguma koymaktan son anda vazgeçtim, o kadar hoşuma gitti. Aslında alttaki posta yorum yollayıp "afferin" diyecektim en öğretmen halimle, "yıldızlı pekiyi". Hadi dönmek yok, yola devam.
    Demek çocuk terbiyesi güreşmekten ibaret ha, çok güldüm ya, babaların %80 i için bundan ibaret inan ve canını sıkma.
    Yüzündeki aydınlatıcının canlılığı ruhuna da vursun e mi, öptüm seni:)
    Not: bir de şu kelime yazma işini kaldırsan yorumlardan. abuk sabuk upuzun kelimeler çıkıyor, her seferinde iki kez deniyorum:)

    YanıtlaSil