3 Şubat 2010 Çarşamba

şeker miyim eriyim?ah olsam da erisem...


kar demedim kış demedim.giyindim sıkı sıkı öğle tatili gittim diyetisyenime.bir tartıldım yupppiiii 1,5 kilo vermişim.benim için spor olmadan büyük başarı.afferin sana dedim içimdeki şımartılmaya hasret küçük prensese.afferin sana.kendin için güzel şeyler yapıyorsun,çünkü sen bunu hakediyorsun.kaçamağımı da itiraf ettim.ben bir kadehcik rakı içtim dedim.o zaman sana ödül yok dedi gülcan'cığım.tamam dedim,ödül istemiyorum ben zaten.ben kendimi güzel bir kahveyle ödüllendireceğim. işte 13 günlük yeni diyet listem.

07.30-1 bardak yarım yağlı süt
08.30-2 dilim ekme,peynir,domates,maydanoz,yeşil çay (içine tarçın çubuğu koyulacak)
10.00-3 kuru kayısı+1 ceviz
12.30-1 kepçe çorba,1 porsiyon ana yemek,yeşil salata
15.00-1/2 paket eti form+yeşilçay
17.00-1/2 paket eti form+ yeşilçay
19.30-3 köfte+4 kaşık sebze yemeği+az yağlı salata
21.00-1 meyve

bu bir meyve hakkımı genelde elmadan yana kullanacağım ben.ingilizlerin çok sevdiğim bir atasözü var."an apple a day gives doctor away." günde bir elma dokturu evden uzak tutarmış.hem kim elmayı sevmez?yeşili,kırmızısı,amasyası mmmm.allah'ım ne güzel nimetler yaratmış.çok şükür ki yiyebiliyoruz ve alabiliyoruz.

haftasonları eğer kahvaltıda çok şey yersem öğle yemeğinde 1 kase yoğurt yiyorum o kadar.diyet evde zor oluyor.hafta sonu dışarı çıkanca çok zorlanıyorum.ama unutmamalıyım.sabır mühim bir erdem.biraz sabır.sabır sabır,ya sabır.belki de hatırlanııır... :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder