10 Şubat 2010 Çarşamba

kim olursan gel.

garip kadınım vesselam.bazen kendi kendime bile şaşıp kalıyorum.tutamıyorum çenemi illahi sohbete dahil olacağım.mesela dün akşam metroda gidiyorum iki amca hemen önümde gayet yakın mesafede sohbet ediyorlar.havaların soğuk gitmesinden falan bahsediyorlar.ben de sohbete dahil oluyorum."evet yaa ben de bugün çok üşüdüm,gerçekten çok soğuk."amcalar dumur bir şekilde şaşkın şaşkın yüzüme bakarken durağım geliyor ve iniyorum.geçenlerde de bursa'nın merdivenli bir yokuşuna çıkarken yaşlı bir amcaya rastladım bir çaba çıkmaya çalışıyordu.amca yardım edeyim mi sana dedim koluna girdim,ordan burdan sohbet ederek çıktık merdivenleri.bugün sabah da durakta otobüs beklerken dershaneye gittiği ellerindeki kitaplardan anlaşılan genç kızlarla neredeyse kanka oluyorduk.geçen gün de yolda giderken karşımdan gelen 50'li yaşlardaki bir teyzenin broşu çok hoşuma gitti,üşenmedim durdum broşunu çok beğendiğimi söyledim.bir gün birisi beni çok fena bozacak ama dur bakalım ne zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder