11 Şubat 2010 Perşembe

hüzün


kulağımda farid farjad,dışarıda çisildeyen yağmur.güneş hiç yok.öylesine karanlık ki gökyüzü.sanki müziğin hüznüne doğa ana da katılmış.bir kaç ağaç çiçek açmış.oysa bahara daha çok var.amaçları erken getirmekse baharı,aldanırlar.aldanır ve don alırlar.herşeyin bir zamanı var.ağlamanın da mutluluğun da hüzünün de öfkenin de yeniden doğmanın da...yeniden doğmak için ben zamanımı bekliyorum.sabırla,ilmek ilmek örüyorum olmak istediğim beni.kolay olmayacak biliyorum.hangi doğum kolay ve acısız oluyor ki?


ben bugün istanbul yolcusuyum.iki gün yokum.özle beni bursa,ben seni değil ama oğlumu özleyeceğim.

1 yorum:

  1. her şeyin bir zamanı var sahiden de...öncesi de sonrası da eksik kalıyor bir şekilde...

    bu arada hoş geliyoun şehrime, şehri istanbula...

    YanıtlaSil