22 Şubat 2010 Pazartesi

bahtsız bedevi.

şans eseri yaşıyoruz bu ülkede.yaşadığımız her gün koca bir ödül.ne hayatımızın bir kıymeti var ne de insan olmamızın.cumartesi günü elektrik voltajı birdenbire 380 watt'a çıktığı için bütün elektronik eşyalarımız bozuldu.kombimiz,televizyonlar,bilgisayar,uydu,müzik seti,modem,buzdolabı.herşeyimiz bozuldu.diğerlerini yaptırdık,bugün de buzdolabı için servis gelecek.oysa izinde yaptığım bursa turuna ilişkin güzel şeyler yazacaktım hafta sonu.tam üzerine portakal suyu dökülen klavyeninin yenisini aldım,cumartesi günü rahat rahat uzun bir tatil raporu yazarım diyordum ki tedaş sağolsun haftasonumuzu mahvetti.bakalım ödediğimiz paraları geri alabilecek miyiz?bütün mahalle mağdur oldu.ne saçma şeyler oluyor bu ülkede.başlarımız da nelerle uğraşıp duruyor.gündem yaratmakta süperler.

3 yorum:

  1. İnsan hayatına hiç değer verilmeyen bir ülkede artık bizi hiçbir şey şaşırtmıyor. Ne kadar acı tüm bunları olağan kabul ediyor olmak. Bu ülkedeki herşeyin olabilir olma hali ne kadar acı...

    YanıtlaSil
  2. ben de tam olarak aynı kelimeleri kullanmıştım kendi durumum için. gerçi benim hikayenin rahat bir 12 senesi var. anlatsam roman olur, hepsini birden anlatmaya kalksam sonunda gazetelerin üçüncü sayfalarına düşerim diye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun diyorum öncelikle.Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne başvursanız dava açılıyor.Daha önce bu nedenle bozulan elektronik eşyaların parasını dava sonucu ödemişti ankara'da bedaş.Bence arayın hakkınızı.

    YanıtlaSil