3 Şubat 2010 Çarşamba

sen ne kadar ilginçsin?


bir demet fesleğen bloğunun sahibi sevgili eda beni mimlemişti.kendim hakkında 7 ilginç şeyle ilgili.işte aklıma ilk gelenler.

ı-çok tembel bir insanım öyle ki bazen ev kedisi veya koala olmayı hayal ettiğim anlar bile oluyor.evden hiç çıkmadan günlerce evde oturabilirm,tabi ev işlerini de yapan biri olması şartıyla.yani yemek,bulaşık gibi dertlerim de olmamalı.çok da üşengecim.bir şeyi yapmayı düşünür,ondan sonra üşenip vazgeçerim.üşenenin oğlu kızı olmazmış derler.oğluşum nasıl oldu hala şaşarım.

ıı-biraz fazla meraklıyım.öyle ki 3 yaşındayken alt kattaki teyzeler ne konuşuyor diye merak edip apartman korkuluğundan aşağı sarkmış ve 7.kattan altıncı kata uçmuşum.yaşayacak ömrüm varmış,apartman boşluğuna düşmemişim.abim o düşüşte kafamda bir kaç tahtanın çatladığını söyleyip benimle dalga geçerdi.herkes ve herşey hakkında birşeyler bilmek isterim.

ııı-okurum,izlerim,öğrenmeye çalışırım,ancak balık hafızaya sahibim hatta eşim bir ara benimle kayıp balık nemo'daki doli'ye benziyorsun diye dalga geçiyordu.okuduğum kitapları,izlediğim filmleri genelde hatırlamam.her gün düzenli gazete okumama rağmen halan maliye bakanının ismini sorsanız bilemem.yalnız işle ilgili konularda müthiş bir hafızam vardır.işe dair öğrendiğim bir şeyi kolay kolay unutmam.

ıv-dünyadaki en sevdiğim şey öğrenmek,yeni şeylere karşı yoğun bir açlık duyuyorum.hadi gidelim dendiğinde her yere gidebilirim ya da her yeni yemeğin tadına bakabilirim.ama bana hadi diyecek biri gerekir,çünkü bakınız madde ı.

v-ailemde ve çevremde sanatla ilgilenen kimse olmamasına rağmen sanata büyük ilgi duyuyorum.ama yetersiz bilgim yüzünden kendimi kötü hissediyor ve üniversite hayatımı okulu bir an önce bitirmem gerek düşüncesiyle sadece ders çalışarak geçirdiğim için yoğun bir pişmanlık duyuyorum.

vı-endüstri mühendisliği okuduğum ve dünyayı değiştirme planları kurduğum halde,beni hiç tatmin etmeyen bir işte finans sektöründe çalışıyorum.çünkü izmir'de kendime göre bir iş bulamadım.istanbul'da ise iş bulmama rağmen istanbul'da yaşamaya bir ay dayanabildiğim için korkup izmir'e döndüm ve sırf aileme daha fazla yük olmamak adına şu anki işime girdim ve asla değiştirmeye cesaret edemedim.

vıı-çizgi film izlemeyi,oyuncakları,kitapları kısacası hayal dünyasına ait herşeyi çok severim.en büyük hayallerimden biri bir gün walt disney kalesine gitmek.

kendime göre basit bir insanım.ama artık biliyorum ki hepimizin olduğu gibi benim de dünyaya gelmem şans eseri değil.hepimiz evren için anlamlıyız.

bu mimi yapmayan kalmadı galiba benden önce mimleyen olmadıysa ve kabul ederlerse ben de 7.oda'yı ve uzağa giden kadın'ı mimliyorum.

1 yorum:

  1. mimi aldım sevgiyle, benim huyum geç geç cevaplıyorum mimleri haberin olsun :)

    YanıtlaSil