20 Ocak 2010 Çarşamba

stardust


masalları,fantastik romanları,filmleri,dizileri seviyorum.pazar günü de bir film ve dizi arasında seçim yapmam gerekti.saat sekizde hem merlin hem de yıldız tozu vardı.ben merlin'i daha sonra da izleyebilirim diyerekten filmi seçtim.iyi ki de öyle yapmışım, oldukça keyifli zaman geçirdim.gerçi benim film izlemelerim evde bir bölünmeye neden oluyor,ama benim de kendime zaman ayırmaya ihtiyacım var.bıdık babasıyla birlikte diğer odada çizgi film izledi,ben de salonda filmimi.bizim evde esaret söz konusu,tv açıldığı anda çizgi film izlemek zorundayız,başka hiçbirşey izleyemiyoruz.ben de bugünlerde bu duruma baş kaldırdım,belirli programları diğer odada tek başıma izliyorum.filmi gerçekten çok beğendim.gerçek aşk nedir ve insan aşkı için neleri göze alabilirin güzel bir yorumu.robert de niro'nun oyunculuğu çok iyi.kaptan shakespeare olarak yüreğimin bir köşeciğinde yer edindi kendisi.

1 yorum:

  1. Çok severek izlediğim bir filmdi bu. Gene izlemeyi düşündüm yazıyı okuyunca.

    YanıtlaSil