22 Ocak 2010 Cuma

gittim,gördüm,kendime yuh dedim!


az önce diyetisyenden geldim.hoş bir bayan,enerji dolu,pozitif.bakalım bana ne kadar yardımcı olacak.hırsla ve azimle başladığım bir çok diyetin sonu verilen kiloların daha fazlasının alınmasıyla son buldu.ilk sonuçlar pek iç açıcı değil.84 kilo olmuşum :(( şu resimdeki ayıcık gibiyim yani,yumoş yumoş .hipotiroid ve inisülin direncim var,bu nedenle zor kilo veriyorum ve kilo veremeyince de demoralize olup herşeyden vazgeçiyorum dedim.o da bana hayatımdaki en önemli şeyin istikrar olması gerektiğini söyledi.krom almamı önerdi.zaten alıyorum.bu arada triod ilaçlarının kemik erimesini arttırdığını söyledi.iyi ki akşamları magnezyum,kalsiyum vitamin alıyormuşum.ona rağmen kemiklerimde bir miktar sorun oluşmaya başlamış.endokrnoli uzmanının söylediği cümlelerinin aynını o da kurdu.şeker,kalp,tansiyon hepsinin riskini taşıyormuşum.kalp yaşım 36 çıktı.oooo sen benim gibi sıkıntılı bir insan olsan kalp yaşın 60 olurdu diyecektim demedim :)). neyse çıktım uzun bir yola,yanımda mavi gözlü çıtıpıtı bir diyetisyen,yolculuğum hayırlı uğurlu olsun.bu uzun yolculuğun sancılı günlerinde karamsar ve çekilmez olabilirim.biliyorum disiplinli bir hayatla özgürlüğün kapılarını aralayacağım.diyet listem şöyle.herşey saatli.hafta sonları da erken kalkmam lazım.bakalım,böylece erken kalkmaya da alışırım.
7.30-1 su bardağı yarım yağlı süt
8.30-iki dilim ekmekle,peynir ve yeşillikli sandviç+yeşil çay
10.00-1 meyve
12.30-1 kepçe çorba+1 porsiyon ana yemek+salata veya maydonoz+2 dilim ekmek
15.00-Ayran
16.00-1 meyve
17.00-1/2 paket etiform+yeşilçay
19.30-6 kaşık sebze yemeği+salata
20.45-1 meyve
21.00-1/2 paket etiform+yeşilçay

müzik eklemeyi bilmiyorum,ama bu yazıyı zihnimde "eye of the tiger" varken yazdım.

2 yorum:

  1. proteini peynire yüklemiş, hiç ızgara da olsa et demedi mi yahu ?

    YanıtlaSil
  2. yoksa kelebek mobilyanın oradaki diyetisyen mi ??

    YanıtlaSil