11 Aralık 2009 Cuma

tombul teyze

ramiz gökçe'nin tombul teyze ve sıska dayı isimli bir karikatür tiplemesi vardır bilmem bilir misiniz?tombul teyze uzun boylu, poposu ve göğüsleri kocaman,obez mi obez,ama bir o kadar da güzel bir hatundur.sıska dayı ise kısa boylu,sıska ve çok kibar bir beyefendidir ve tombul teyze'nin kocasıdır.gözümüzde farkı daha iyi canlandırmak için diyebiliriz ki tombul teyze bir balina sıska dayı ise hamsidir.işte ben bu iki tipe bayılırım.çocukken de bayılırdım.nerden bilirdim ki ilerde kendimi tombul teyzeye benzeteceğimi.efendim bu iki karakterin olduğu bir karikatürde tombul teyze bir yokuşu yürüyerek çıkmaya çalışmaktadır,sıska dayı ise tombul teyzeyi poposundan desteklemektedir ki daha kolay çıksın.bugün ben de metroya giderken çıktığım üst geçit merdivenlerinde aynen kendimi tombul teyze gibi hissettim.biri de beni popomdan desteklese ne süper olur dedim.

not:araştırdım taraştırdım ve sonunda tombul teyzeyi buldum.işte tombul teyze ve sıska dayı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder