9 Aralık 2009 Çarşamba

saç mevzusu

iskoç tv sunucusu gail porter 2005 yılında saçkıran yüzünden bir gecede yukardaki gibi kel kalmış.ben de yakında kel kalacağım galiba.aslında depresyonumun ve kilolarımın asıl sebebi galiba aynadaki kendi görüntümü beğenmemem.yıllardır saç dökülmesiyle mücadele ediyorum.aslında annemin de saçları çok seyrek.herkes genetik olduğunu söylüyor.başka da bir sorun bulamıyorlar.stres ve genetik.ama annem dışında saçı dökülen kimse yok.denemediğim şey kalmadı.en son saç ektirmeye karar verdim.ama gittiğim merkezde bayanlarda saç ekiminin başarılı olmadığını söyleyip mezoterapi yapalım dediler.yaklaşık 6 ay kadar devam ettim.ama pek de faydası olmadı.bu konuyla ilgili psikolojik destek mi alsam?artık kabul etmeliyim.bir kadın için saç ne kadar değerliymiş meğer.yakında kel kalacağım.


2 yorum:

  1. aynı sorunu ben de yaşıyorum, tepeden tepeden iniyorlar ve ben panikliyorum resmen. sebep olarak da tres diyor başka birşey demiyorum. üstelik ben senin yaşlardındayken çok gür saçlıydım anamın da dökülme problemi yoktu. Yani genetik falan hava. Az evvel bir arkadaşım aradı, dökülmeden şikayetçi olduğumu bildiği için duyduğu bir şeyi önerdi. Bebe şampuanının içine eczanelerde satılan E vitamininden ekleyip onunla yıkamayı öneriyorlarmış ve iyi geldiğini de söylemişler, ben denemeyi düşünüyorum. Sanırım E vitamininin miktarını eczacı bilir. İstersen sen de bir uygula.
    sevgiler, kafanı da herşeye takma:)

    YanıtlaSil
  2. ilginize teşekkürler.ama ben tüm o yöntemleri denedim.hiçbiri bende işe yaramıyor.benim size önerim şampuandan öte bakım yağları.yakında bloğumabir yağ karışımı yazarım.o biraz dökülmeyi durdurmuştu.yenisi çıkmıyor ama.

    YanıtlaSil