3 Aralık 2009 Perşembe

bitirmeden almama procesi

açlık oyunları
allah'ın kızları
benim gözümden dünya
büyümenin türkçe tarihi
kabuk adam
bin muhteşem güneş
golyan devrimi
herşey su ile başladı
katre-i matem
son ada

hep makyaj bloglarında görüyorum "project 10 pan" gibi bir adı vardı galiba.onların bağımlılığı makyaj malzemesi benim ki kitap.ben de kendime yukardaki 10 kitap okunup bitene kadar yeni kitap almayı yasakladım.tamam kabul ediyorum ince kitaplar seçtim,ama ilerde belki sayfa adedi için de bir zihni sinir proce yaparım.allah'ım tez zamanda bana şans oyunlarından para,lütfeeenn...alışveriş diyetindeyim,o yüzden yememe diyetimi bozdum.ikisi bir arada çekilmiyor.bari akşamları evde oturup patlamış mısır falan yiyeyim.

1 yorum:

  1. Aynı sözü kaç defa verdim kendi kendime,hiç tutabildiğim olmadı...Okuduklarımın 2-3 katı bir inatla yükseliyor okunmamış kitaplar...Ama bu sefer sahiden söz verdim:)Yeni gelenler ve eskiden bekleyenler bitmeden kitap almak yok...Katre-i matem,Allah'ın kızları,Büyümenin türkçe tarihi,Kabuk adam ve Bin muhteşem güneş benim okuduklarım arasında...okuyup birşeyler yazınca bende birşeyler yazarım o.

    Kitapla ve sevgiyle kal...

    YanıtlaSil