2 Aralık 2009 Çarşamba

ordan burdan




sağım solum belli olmaz benim.kararsızın biriyim işte.o an aklıma ne eserse ya da canım ne yapmak isterse onu yaparım.bunları okuyup da başına buyruk biri olduğumu sanmayın.tam tersi kuralları yıkmaktan çok korkarım,ama bir o kadar da hoşlanmam kurallardan.bunları niye mi yazdım.hani kurtlarla koşan kadınlara başlayacaktım ya.başlamadım.onun yerine ayşe kulin'in bir gün isimli kitabını okuyorum.kaymakam kızı nevra ile aşiret kızı zeliha(zelha)'nın çocuk ruhlarını paylaşmaları ve yıllar sonra bir hapishanede biri mahkum biri gazeteci olarak karşılaşmalarını anlatıyor kitap.henüz yeni başladım,ama çok hızlı ilerliyor.ayşe kulin nasıl bir yazardır,anlamıyorum.tüm kitapları su gibi akıp gidiyor.insanı yormadan,sıkmadan,bir sonraki sayfayı merak ederek okuyorsunuz.kısacası çok keyifli bir kitap daha.




dün akşam benim tembel bıdığın heyheyleri üzerindeydi.teacher'ı(ingilizce öğretmene böyle hitap ediyor) iki tane boyama ödevi vermiş.azıcık boyadı,ben yoruldum,bana yardım et dedi.ben de o zaman dinlen,sonra boyamaya devam edersin,bu boyamayı tek başına yapabilirsin benim yardımıma ihtiyacın yok dedim.tembel bıdık tam 1 saat ağzını ayıra ayıra ağladı.ne o ne de ben boyamayı yapmadık.sonra evde biraz sohbet ettik ve eğer hatasını kabul eder ve gece yatmadan önce perilerden dilek dilerse belki perilerin gece ona yardımcı olabileceğini söyledim.benim realist oğlum hemen lafı yapıştırdı.peri diye birşey yoktur.ben de sen bir dile belki olur dedim.2 dk sonra hani gelmediler dedi.ben de gece gelirler,biz onları göremeyiz dedim.sonra o uyuduktan sonra boyamanın bir kısmını boyadım.ama hepsini değil.sabah uyandı ve boyamaları görünce tepkisi çok şekerdi.




anne periler bana yardım etmiş... :)))




peri diye birşey var :))) iyilik perileri.tinkırbell.




1 yorum: