4 Aralık 2009 Cuma

marilyn monroe


geçen gece bıdık erken uyuyunca ben de kanallarda zap yaparken tnt'de marilyn monroe'nun hayatını anlatan bir filme rastladım.elimdeki kitabı bırakıp filmi izlemeye başladım.daha önce mm'nin hayatı hakkında tek bildiğim kennedy ile ilişkisi ve fazla dozda ilaçtan öldüğüydü.ama filmi izleyince onun için gerçekten çok üzüldüm.çevresindeki herkes yeteneksiz olduğunu söylerken o çok çabalayarak ve pek çok fedakarlık yaparak ünlü bir aktris olmuş.peki nelerden vazgeçerek.öncelikle kendinden, norma jeane'den.hırsını ve azmini takdir ettim.ama bence yazık olmuş.keşke çevresinde ona gerçekten değer veren insanlar olsaymış.filmi izlerken çocuk norma'nın cinsel tacize uğraması beni çok üzdü.böyle şeylere içim dayanmıyor.güzel olmak hem en büyük şanssızlığı hem de en büyük şansı olmuş. atalarımız boşuna "allah çirkin şansı versin" dememiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder