16 Aralık 2009 Çarşamba

mim

7 odalı kocaman bir yüreği olan fatoş beni mimlemişti.hazır evde yalnızken ruh halim el verdiğince birşeyler yazayım.her ay aldığım bir dergide de ünlülere proust anketini yapıyorlar ve ben de her ay kendimde bu anketi yeniliyorum.bakalım şu anki ruh halimle parmaklarımdan klavyeye hangi cevaplar dökülecek.

Sizi en çok üzecek olay:

çözümü benim elimde olmayan bir problemle karşılaşmak,çaresizlik beni çok üzer.

Nerede yaşamak isterdiniz?

deniz kenarında,arkasında kocaman bir orman olan bir evde.hem deniz hem de çam kokusu duymak istiyorum.bahçemde mümkünse mutlaka nar ve limon ağacı olsun.

Yaşayabileceğiniz en mutlu an:

kendimle savaşmayı bırakıp,özbenliğimi ve kişiliğimi kabullendiğim an.

Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?

herşeyi.çünkü kimse mükemmel değil.affetmek iyi insanların zekatıdır.

En sevdiğiniz erkek karakter:

soru filmlere ilişkin karakterlerse, çok uzun zamandır ara kaçamaklar dışında pek film izleyemediğim için aklımda beni öyle çok etkileyen bir kararkter kalmamış.ama ismini hatırlamasam da hayat güzeldir'in başrol oyuncusunun hayata yaklaşımı ile yapay zeka'daki robot çocuk beni çok etkilemişti.

Tarihteki favori kahramanlarınız:

Mustafa Kemal Atatürk ,Malcolm X

Gerçek hayattaki favori kahramanınız:

pozitif ve olumlu insanlar.

En sevdiğiniz ressam:

kesinlikle salvador dali

En sevdiğiniz müzisyen :

herşeyi ve her haliyle sevdiğim iki kişi var sting ve candan erçetin.


Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik:

kendini bilen ve kadın duyarlılığına sahip,bilgili erkekler.

Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik:

kendine güvenen,bilgili ve kadınca kıskançlıkları olmayan erdemli kadınlar.

En sevdiğiniz erdem:

samimiyet

Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş:

beni ne mutlu ediyor bilmiyorum.bir an beni mutlu eden birşey bir süre sonra tüm anlamını yitirebiliyor.daha önce hiç önemli olmayan birşey birden dünyanın merkezi olabiliyor.o yüzden bu soruya ana göre değişir diye cevap verebilirim.

Kimin yerinde olmak isterdiniz?

çevremde bana örnek olabilecek birisi yok.ünlü kişileri de uzaktan en güzel yüzleriyle gördüğümüz ve iç yaşamlarını bilemediğimiz için onlardan birini de örnek alamam.kimin yerinde değil de nasıl biri olmak isterdim onu söyleyebilirim.kendimi daha çok sevmek ve saygı duymak isterdim.

Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını isterdiniz?

samimiyet,sabır (benim sürekli söylenmeme katlanabilmek için sabırlı olmaları gerekir),empati ve dürüstlük.

Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?

özsevgi ve özsaygı eksikliği paralelinde yaşanan manik depresif ruh halleri ve kronik mutsuzluk sendromu :)

Hayatınızın en büyük şanssızlığı?

şu anki mevcut işim.

En sevdiğiniz renk:

aslında kırmızı, ama oğluşum maviyi de en sevdiğim renk yapmam konusunda ısrarcı.

En sevdiğiniz çiçek:

şebboy.

En sevdiğiniz kuş:

serçe.çok tutarlı bir kuştur.öyle havalar soğudu diye yerini yurdunu bırakıp gitmez. bir de son zamanlarda izlediğim çizgifilmlerin etkisiyle baykuşlara sempati beslemeye başladım.bilge kuşlar.

En sevdiğiniz yazar:

orhan pamuk,balzac,remarque,ayşe kulin

En sevdiğiniz şair:

ahmet telli,ümit yaşar oğuzcan,nazım hikmet,orhan veli hiç birini ayıramayacağım.

Tarihte en sevmediğiniz karakter:

bir çok siyasetçi.siyaset zaten ikiyüzlülük demek.bir de sabanı bularak anaerkil toplumdan ataerkil topluma geçişe sebep olan arkadaşları şiddetle kınıyorum.

En çok isteyeceğiniz özellik:

şaman olmak isterdim.

Nasıl ölmek isterdiniz?

yatağımda ve zamanı geldiğinde...

Hayattaki sloganınız?

bugünlerdeki sloganım

kardeşim sen düşünceden ibaretsin
geriye kalan et ve kemiksin
gül düşünürsen gülistan olursun
diken düşünürsen dikenlik olursun
mevlana

Şu anki ruh haliniz?
karmaşık

bugünkü ruh halimle 30 yaşında verdiğim cevaplar bunlar.eminim bir ay sonra başka şeyler yazarım.bu da bu fani dünyada benden bir iz olarak daha kalsın.bu mim de benden uçup eda'ya,mariposa'ya ve lirik depresif tuğba'ya gitsin.

2 yorum:

  1. Canım ya şu yorum onaylamanı kaldırsana nolurrr, her seferinde çok zor oluyo yorum göndermek..

    YanıtlaSil