20 Ocak 2011 Perşembe

bu bir veda havasıdır


Vakit tamam!.. seni terk ediyorum
O bütün alışkanlıklardan
Ve bütün sıradanlıklardan öteye
Sağlıklı bir hayatı seçiyorum
Doyamadım inan
Kanamadım çikolatalara

Ağzıma kocaman bir kurabiye atar gibi
Kebapçının önünde
Hayallere dalar gibi;
Bir çıtırtı gelecek dolaptan
Bir yeşil elma, hayallerimdeki
gofretler gibi

Çerez yemek artık bitti
Bisküvileri ise hiç düşünme
Bul kendini salatada, hadi dal
bu kadar kilo yapmasaydın
seninle mutlu olabilirdik
Hoşça kal aburcuburlarım
Hoşça kal

Vakit tamam!.. seni terk ediyorum
Bu, kırık ve incecik
Bir veda havasıdır
Büyüyen göbeğimden
Kalçalarıma doluşan yağlardan
İncinen bir bedenin yarasıdır

Kalmayacak bıraktığın kilolar vücudumda
Gözümden bir damla yaş
Sızıp gofret paketlerine aktığında;
Bir yer bulabilsem keşke
Bir yer, seni hatırlatmayan;
Şu zalim tüketim toplumunda

Diyet yapmaktan korktun
Spordan hep kaçtın
Vur kendini korkularda, hadi al
Sen bir reddediştin
Sen bir kaçıştın
Hoşça kal şişko bedenim
Hoşça kal
yusuf hayaloğlu ve ahmet kaya'dan özür diliyorum, ama bugün sabah tartıldıktan ve 87'yi gördükten sonra aklımdan geçen bu şarkıydı. :))) en iyisi dostça ayrılmak.

5 yorum:

  1. içimi mi okudun nedir! ben de ayrılmak istiyorum. tamam aşığım ama bu ilişki bana zarar veriyor

    YanıtlaSil
  2. Hahha! Bayıldım bu şiire Kara Kitap..
    Tamam, yazdınız ya artık, iyi yaptınız bunu.. Sürekli takibinizde olacağız:) Son durumlar ne diye.. Anlatabiliyor muyum? Yandınız:))

    Fakat Kara Kitap,eğer varsa fazlalık, o kilolar gittikçe var ya çok mutlu olacaksınız. Aklınıza hep şunu getirin. Bir kilo dört tane margarin demek. Hani bir kilo verdim ne olacak ki denir ya.. Valla bir kilo bile çok önemli.. Düşünsenize bedenden dört tane margarin erimesi ne hafifletir insanı.
    Haydi bakalım... Kolay gele..

    YanıtlaSil
  3. İnanamadım ya bu nasıl bir şiirdir böyle :)
    Hahah,fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. öldüm gülmekten Allah iyiliğini versin.

    YanıtlaSil
  5. Yorgunluk üzerine iyi gitti gülümsedim:)) Kilo vermekten daha zor almak vallahi. Ömrüm boyu kilo alamadım.
    sağlığı etkilemiyorsa kalsın daha güzel bence:))

    YanıtlaSil