31 Mart 2010 Çarşamba

gökkuşağı

dün oğluşa okuldan ödev vermişler.gökkuşağı resmi suluboya ile boyanacak.resmin arkasında örnek olarak boyanmış bir gökkuşağı var.aldık suluboyamızı geçtik suluboya yapma masamıza.önce resmin arkasına bakıyor sonra boyuyor bıdık.ben bir an boş bulundum ve sıra sarıya geldiğinde o daha resmin arkasına bakmadan şimdi sarıya boyayacaksın dedim.arkasını çevirdi ve gerçekten şaşırdı.şaşkın gözlerle bana bakıp "nerden bildin?" diye sordu. :))))

minik bıdığım benim anneler herşeyi bilir, herşeyi...

boyamamız bitince biraz araba sürdük,sonra sünger bob dergisinin nisan sayısını okuduk,kikirdeyerek yattık. o uyuduktan sonra ben de yatağıma gittim.artık yazılı olarak da bir günlük tutuyorum.biraz günlüğüme yazdım,sonra da parfümün dansı'na devam ettim.sözde yarım saat okuyup yatacaktım.10.30'da başladım 12.00'de zor yattım.kitap beni içine öğlesine aldı ki bir türlü çıkamadım.rüyamda görürüm diye düşünmüştüm,ama o kadar yorgundum ki sabaha kadar deliksiz uyumuşum.

akşamlar eşimin yokluğunda böyle geçip gidiyor.

mavi bıdık ve annesi.süper ikili. :)

1 yorum:

  1. Ne güzel bir ikili:)) bıdığa ve annesine selamlar buralardan!! :D

    YanıtlaSil