19 Mart 2010 Cuma

ben kazana düştüm

kırık hevesler ve beklentilerle geçiyor ömrüm.5-27 mart arası nilüfer belediyesince düzenlenen tiyatro festivali var,ilk duyduğumda çok heyecanlandım ve gitmek için 5-6 tane oyun seçtim yıldız kenter’in oynadığı kraliçe lear,genco erkal’ın oynadığı bir oyun,sakıncalı piyade,zuhal olcay’ın bir oyunu.heyecanlı heyecanlı bilet almaya gittim.tabi ki hiçbirine bilet kalmamış.benim zaten 5 mart’ta haberim oldu,ertesi gün de bilet almaya gittim.istediğim hiçbir oyuna bilet bulamadım.sadece bir oyun için iki kişilik bilet buldum.dugün akşam tiyatroya iki kişlik biletim var,eşim seyahatten bugün geldi.az once telefonda bana yorgunum diyerek kendini acındırıyor.oyuna gitmeyelim istersen sen evde dinlen diyeceğimi sanıyordu,ama yanıldı. :)
bugün diyetisyenime gittim.malum yaklaşık bir aydır depresyon gibim birşey geçiriyorum gene.neyse ki gökyüzü mavi giyisisini giyindi de biraz iyiyim.yarın sabah 10’da psikolog randevum var.500 gr geri almışım.gülcan’cım bana çok kızdı ve ceza diyeti yazdı.şöyle ki:

08.30-1/2 simit+peynir+yeşillik
10.00-1 meyve
12.30-1 porsiyon ana yemek+salata+1 dilim ekmek
15.00-1 meyve
18.00:1 meyve
20.00-Salata+1 kase yoğurt

bana yemek falan yok,ben kazana düştüm.

başladığım her işi yarım bırakıyorum.istikrar sorunum var benim,destek almam gereken ilk konu bu galiba.ne dersin?

eşime 21 mart günü pikniğe falan gidelim diyorum.her yerde olaylar var gitmeyelim diyor.ne yani birkaç çapulcu nevruzu kendilerine mal etmek isteyi polay çıkarıyorsa biz niye bayramımızdan vazgeçip kendimizi eve kapatalım anlamıyorum.bizim köyde nevruz çörekleri yapılır o gün, herkes birbirine çörek dağıtır.tüm köy mis gibi çörek kokar.gençler toplanır,evlerde eğlenceler düzenlenir.yörük köyü bizim köyümüz.nevruzu da kutlarız,hıdırellizi de .şimdi ben niye korkup kendi geleneğimden vazgeçeyim.

diyete devam,
hadi be içimdeki küçük kız.mızıkçılık yapıp durma artık.
içimdeki yetişkin sen de bu yaramaza sözünü geçir ama artık.

not:derin affediş meditasyonu cd'sini uyumadan sonuna kadar dinlemeyi halen başaramadım.

1 yorum:

  1. yalniz degilsiniz :( bir konuda istikrar saglayamadigim zaman bunun sebebi mutlaka öncelikli baska bir konu buluyorum kendime...

    YanıtlaSil