6 Kasım 2009 Cuma

teşekkür

sayın tahsildaroğlu yetkilileri,aşağıda yazdıklarımı info@tahsildaroğlu.com.tr adresine mail attım,ancak mail bir türlü iletilemiyor.ben de buraya yazayım dedim.belki okursunuz.

"merhaba,

ben peynir sever biri olarak pek çok çeşidinizi severek tüketiyorum.özellikle izmir tulum,erzincan tulum ve ezine peynirinizi çok beğeniyorum.yalnız diyabet riski taşıdığım için 1,5 yıldır diyet yapıyorum ve diyetisyenim sürekli olarak lor yememi söylüyordu.ben de pek çok markanın lor peynirini yememe rağmen sabah kahvaltılarında lor yemekten hiç keyif almıyordum.ta ki kahvaltılık lorunuzu deneyene kadar.ürününüzü çok beğendiğimi belirtmek için bu e-postayı yazıyorum.ancak reklamlarınızı yetersiz buluyorum.bir de kahvaltılık lorunuzu sadece migros’da bulabiliyorum.kipa,özdilek gibi marketlerin raflarında da bulabilmeyi dilerim.

sevgilerimle."

huuuu,tahsildaroğlu! mail kutunu tamir et!ya da o mail adresini internet adresinden sil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder