16 Kasım 2009 Pazartesi

mim

bu mimi bana mariposa taaa ne zaman göndermişti.cevaplamak bu güneymiş.benim de nur topu gibi bir mimim oldu.heh hee :))))))))

1.Dolabını açtığında hangi renkler fazla?
-maalesef siyah.aslında siyahı da seviyorum,ama 20 kilo kadar daha zayıf olsam siyah bir eteğin üzerine fuşya,yeşil,sarı vb.renklerel kombinler yapmak isterdim.bu arada burdan büyük beden firmalarına sesleniyorum tombik insanlar da gökkuşağının renklerini sevebilir.neden hep siyah?

2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
-bursa'da ciddi anlamda başka bir kitapçı olmadığı için d&r ,watson's ve tchibo. eğer izmir'deysem konak'da kabile kitabevi.

3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
spor kıyafetler ve rahat şeyler. dar şeyler giyemem.sıkıntıya gelemiyorum.öyle tayt falan hayatta giyemem.okul zamanlarında eve gelir gelmez eteği ve çorabı hemen çıkarır bir beş dakika kaşınırdım.çorabın taytın içinde nefes alamıyorum.

4.Kesinlikle sexy diyebileceğin şeyler?
-derin göğüs dekolteli kırmızı dar bir elbise,pretty women'da julıa roberts'ın giydiği elbise gibi ya da kırmızlı kadının elbisesi gibi.

5.Asla giymem dediğin -üzerinde kafatası deseni olan hiçbirşeyi sevmiyorum.bandana bile olsa.

6.Fiyatı gereği ulaşılması zor olan markalardan beğendiğin?
-ben giyisiye, aksesuara çok para harcamayı sevmiyorum.izmir'deyken pek çok kıyafetimi de pazardan alırım.yani üzerimize 600 TL'lik bir bluz da giysek 10 TL'lik bir tişörtte giysek giyen kişi değerli değilse ne farkeder.

7.En fazla yatırım yaptığın sektör?
-kitap ve dergi. (eşim çok kızıyor :) git üstüne başına al,ayakkabı falan al diyor,ama kredi kartı ekstremin çoğu kitap,kırtasiye vb.)

8.Kitap film spor hangisini diğerlerine göre daha fazla yapıyorsun?
-spor yapmayı sevmiyorum.bir spor salonuna tıkılıp havasız bir ortamda canımı yakmak hiç hoşuma gitmiyor.ama açık havada yürüyüş yapmayı çok severim.yürürken zihnim daha iyi çalışıyor.keşke sabahları işe biraz daha geç gitsem ,yanıma da bir arkadaş bulsam her sabah yürürdüm.ama şimdi hoohhh piişşşş... işte bundan ötürü en çok yaptığım, oğluş çizgi film izlerken,koca ne var şu kitapda derken kitap okumak.tabi yorgunluktan sızıp kalmadığım akşamlar.

9.Dışardayken yemek yemeyi en çok tercih ettiğin yerler?
-avmlerde bilakis diye bir makarna&salata'cı var onu seviyorum bir de eker süt çiftliği diye bir yer var orda salata ve pizza yemeyi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder