5 Kasım 2009 Perşembe

cayır cayır yanıyorum


madem vakit bulup kuaföre gidemiyorum,öyle bakımsız bakımsız gezmeyeyim dedim ve kendime marketten yüz bölgesi için sir ağda aldım.yalnız bu sefer her zaman kullandığım gibi weet değil de şimdi adı aklıma gelmeyen,koyu bordo bir kutusu olan vfe ismi "s" ile başlayan bir markanın sir ağdasını aldım.geçtim akşam aynanın karşısına,yapıştırdım dudağımın üstüne (bıyığım da var sakalım da ama yine de kimseye lafımı geçiremiyorum) bir çektim,normalde acı eşiğim yüksek olmasına rağmen çok canım yandı.sonra bıyığın öbür yarısını da aldım.neredeyse çığlık atacaktım valla.sonra bir baktım dudağımın üstü kıpkırmızı ve cayır cayır yanıyor.hemen serinletme amacyıla gülsuyu sürdüm,ama nafile,bunu çözse çözse bepanthen çözer dedim ve mucize kremi sürüp yattım.bugün sabahta bir müşteriyle görüşmem vardı.sabah kalktım ki ne göreyim dudağımla burnum arası maymun poposu gibi kıpkırmızı :((((( ve çok acıyor.


efenim önce kapatıcı sürdüm,sonra max factor minarel fondoten (yanlış seçim,cildimi daha da kuruttu ve acıttı), üstüne pudra.ama halen kırmızı...yapacak birşey yok dedim,altına da sürdüm kırmızı ruju geldim işe.ondan sonra randevuma gittim,saat 11 gibi işyerine geri geldim.masamda bir kutu.hediyem gelmiş.sahi sana anlatmamıştım değil mi.ben geçen gün women's health'in internet sitesine üye oldum.zaten neredeyse her ay alıp okuduğum bir dergi bari internette de takip edeyim dedim.iyi ki de demişim.yeni üye olanlara hediyeler veriyorlarmış,benim şansıma da paul penders diye bir markanın yüz temizleme seti ve sabunu düşmüş.benim gibi organik ürün meraklısı biri için süper bir hediye.hem de yıllardır kazandığım ilk hediye.nasıl mutlu oldum anlatamam.hediyemi çok ama çok beğendim.kullanınca cildime iyi gelip gelmediğini de yazarım.


ikinci mutluluğu ise öğle yemeğinden sonra yaşadım.benim bu iflah olmaz yağlı ve gözenekli cildime ne yapsam iyi gelmiyor.ama yaklaşık üç ay önce boyner/zafer plaza mağazası'nda yasemin hn.diye bir satış görevlisi bana bu konuda çok yardımcı olmuştu ve ben bir servet ödeyerek(krem bitti hala taksitleri var) estee lauder idealist serisini almıştım.açıkçası çok memnun kaldım.ama çok pahalı,ben de bu sefer çilek'ten aldım.gerçi yine de pahalı,ama ne yapayım sanki gözenekler küçüldü gibi.


cayır cayır yanıyorum.dudağımın üstüne ne sürsem geçer acaba?çok komik görünüyorum yaaa!!! görüntüyü geçtim canım acıyor.akşam evde üşenmeyeceğim şu salak sir ağdanın adını yazacağım.ben yandım başkaları yanmasın.hem de internet sitesi falan varsa şikayet maili atacağım.
şu resimdeki buzlar olsa da dudağımın üzerine koysam.acıyor yaaaa!!!


3 yorum:

  1. Kıyamam geçmiş olsun.. hiç bilgim yok en iyisi cildiyeye git bi görün derim..
    gözenekler için aldığın ürünü merak ettim, ben de şikayetçiyim..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, ay nası yanıyodur şimdiii... Merak etme geçer yakında, benim cildim de çok hassas, 1gün sürüyo kırmızılıklar. Umarım ciddi bişey değildir.

    YanıtlaSil
  3. maymun poposu gibi :(
    oy görüntüyü geçtim diyorsan cidden çok can yakıyo demek ki. vallahi geçmiş olsun.

    YanıtlaSil