5 Nisan 2010 Pazartesi

yüzünü dökme küçük kız


Yüzünü dökme küçük kız
Bırak üzülmeyi
Bir tek sen misin bir düşün
Unutan sevilmeyi
Her siyahın bir beyazı
Gecelerin gündüzü de vardır
Yüzünü dökme küçük kız
Kızma onlara
Yalnız sen misin bir düşün
Zincir oranda buranda
Her tutsağın bir kaçışı
Uykunun uyanışı da vardır
Yüzünü dökme küçük kız
Yaşamın anlamını bul
Sonra dinle kendini
Yolunu bil
Her siyahın bir beyazı
Gecelerin gündüzü de vardır

http://video.google.com/videoplay?docid=-8889806225497976558&safe=active#

dün yine ağlayarak geçen bir terapi seansını daha geride bıraktım. benim isteklerim neydi sahi dedim,dedik.yaptıklarım başardıklarım benim değil toplumun benden istedikleri ve ben onları gerçekleştirmekte oldukça başarılıyım.bir de istediklerim ve istemeyi istediklerim konusuna değindik.hani isteyip de yapmadığım şeyler var ya bir sürü,işte onlar aslında istemeyi istediklerim ve bunları isteyemediğim için her zaman bir suçlu var.hayatımın sorumluluğunu almalıyım.gerçekten istediğim şeyleri yapmışım aslında.içimdeki çocuğu o kadar bastırmışım ki sesini duyurmak için bulduğu en ufak bir boşlukta bas bas bağırıyor.o boşluk da maalesef tıkınma isteği.ben haz noktamı yiyerek doyuruyorum.onu tatmin etmek için başka bir şey bulmalıyım.içimdeki Küçük kızın dikkatini başka yöne çekmeliyim.becerikliyim ben bu konuda 5 yaşında bir çocuğum var benim.içimdeki çocuğu da oyuna dahil etme zamanım geldi.ebeveyn tarafım o kadar uzun zamandır susturuyor ki Küçük kızı; sesi çok cılız,güvensiz.hayat tatsız tuzsuz,keyifsiz.
Istemek,ayıp ya da suç değildir.istediğin gibi yaşamazsan hep eksiksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder