30 Nisan 2010 Cuma

31 yaş

gel gitlerler dolu yüreği bugünlerde.yine sebepsiz yine anlamsız.anlamsızlığın sıkıntısı belki içimdeki.kendimi yemeye vurdum.bugün tekrar diyetisyenime gidiyorum.kesin azarlanacağım,çünkü sabah tartıldım kilo almışım. :))))

neyse yarın benim doğum günüm.bugünlerde sık sık ilk gençlik yıllarıma dönüyor aklım,ruhum.kendimi o günleri tekrar yaşarken buluyorum.

pazar sabahı da psikoloğuma gideceğim.

1 mayıs 2010 günü 31 yaşımı dolduruyorum.30 yıl nasıl geçmiş şöyle bir bakmalı ve hesaplaşma yapmalıyım.

5 yorum:

  1. sizden 6 yıl ötede biri olarak çok hoş bir zamana adım attınız diyorum!

    nice yaşlara sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim 30 yıl nedir ki? Asıl güzel yılların şimdi başlıyor. Bence insanın en güzel yaşları 35 den sonra, daha bir bilinçli, daha bir aldırmasız, daha bir kendiyle barışık oluyor. Tabii gençliğin o doyumsuz tadını yabana atmamak lazım ama geçiyor işte. Bırak geçsin, sağlıkla geçsin, yaşanacak çok yılın olsun önünde. Şimdiden kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara.
    Veee, yeni blog tasarımını çok beğendim. Ellerine sağlık. Yiyerek boşluk dolmaz lafınaysa koptuk arkadaşımla.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden doğum gününüzü kutlarım,zaman biz insanların yarattığı daha doğrusu adlandırdığı bir kavram o yüzden keyfini çıkartın derim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu sağlıklı yılların olsun :)sevgilerle...

    YanıtlaSil