27 Nisan 2010 Salı

benim 500 günüm

kraliçe'nin 1000 günü diye bir film izlemiştim küçükken,beni çok etkilemişti.çok fazla detayını hatırlamıyorum,ama filmin baş karakteri olan kadının filmin sonunda idam edildiğini hatırlıyorum.

bu film nerden mi aklıma geldi? ben de kendime böyle bir hedef koysam kendime mesela 500 günlük bir hedef koysam.bu 500 günün sonunda 58 kiloya düşme hedefi koysam ve hedefe ulaşmak için çalışssam. 20 kilo vermek için 500 gün yeterli bir süre değil mi?

bu 500 gün içerisinde farkıdalığımı ve kendime güvenimi yeniden kazanma çalışmalarına da hız versem.

bugün sabah kahvaltı sonrası bir koca dilim çilekli pasta yedim.mesela artık böyle şeyler yemesem.-cumartesi günü doğumgünüm o zaman çilekli babaroski yemek istiyorum.-

kendime acımaktan vazgeçsem,dışardan olumlu uyaranlar almasam da kendi içimden pozitif olumlamalar gelse.içimdeki felakat tellalı ve kendimi küçümseyen sesim çenesini kapasa ve olumlu şeylere sağır olan kulağım içimdeki kuş seslerini duysa.

kimseden birşey beklemeden kendi kendimi mutlu etmeyi öğrensem.

işimden keyif almadığım için sıkılıp durmak yerine keyif almaya çalışsam ya da keyif alacağım bir iş aramaya başlasam.-türkiye'de ne kadar mümkünse-

kadın olduğumu ve sevildiğimi hissetmek için kocamdan ilgi beklemek yerine ben kendime baksam ve kendime özen göstersem,kendimi seversem başkasının sevgisine ihtiyacım olmayacağını artık anlasam.

artık bulutlar açılsa ve güneş çıksa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder