7 Temmuz 2010 Çarşamba

kirli çamaşır

banyoya girerken evde kirli sepeti yokmuş gibi çamaşır makinasının kenarına çıkarılmış kirli çamaşırlar,
yatak odasında gardrobun önünde her gün yenisi giyilen ama o günkü kirliden ayrılmak istemediği için çıkarıldığı yerde kalan tişörtlerden oluşan bir çamaşır tepeciği,
yakında nefes alacak tek gram oksijeni kalmayacak ve artık suyun içinde görünmeyen bir balık,
balkonda susuzluktan kurumak üzere olan çiçekler,
artık kirli sepetine sığmayan çamaşırlar,
oturma odasında iki adet kanepe,birinin üzeri lego ve bakugan,diğerinin üzeri küçük küçük kesilmiş kağıtlarla dolu,
mutfak tezgahının üzerinde içindeki kekler yenmiş browni kağıtları,çekirdek kabuklarından oluşturulmuş ikiz kuleler,
yerde bir çift küçük bir çift büyük erkek çorabı,
tvnin üzerindeki toza roman yazılabilir kıvamda,
salonda yerde yastıklar,masanın üzeri kağıtlarla dolu,
yatağın başucunda defterler,kitaplar,kalemler,
makyaj masasında aradığın kolyeyi bulamama,
sabahları deli gibi çalan üç tane saate rağmen halen işe geç kalan ben,

değiş tonton diyip,çalışkan ev hanımı moduna geçiş yapsam iyi olacak.neden ben tanrım,dışarıda yaşanacak çok şey varken,neden evde bu kadar iş olmak zorunda.kendi kendini temizleyen bir ev hayal ediyorum ya da istihdam yaratmak ve eve hergün kadın gelmesini sağlayacak kadar zengin olmak. bir insan ev işinden bu kadar mı nefret eder.

hem her yer tertemiz koksun,pırıldasın istiyorum, hem de iş yapmaktan nefret ediyorum.bu ne yaman çelişkidir.

3 yorum:

  1. Ha haaa, o çelişkiden bende de var. Boşver be Kara Kitapçım, sen yapmaktan çok nasıl yapacağını düşünmekten yoruluyorsun galiba. Bütün sıkıntın ev işi olsun. 3-4 saatte halledilecek domestik işler için tatlı canını üzme. Şöyle niyeti bozup bi sıksan 2 saatte yaparsın biter. Senin yaşlarındayken yardımcısı olmayan pekçok kadının hali senden farklı değildir. iş-güç, küçük çocuk ve domestik bir ruh haline sahip olmama durumları bu sonucu doğuruyor. Zamanla rutine oturtursun.
    Öpüyorum seni çook...

    YanıtlaSil
  2. Offf! İçim karardı. Rahatsızsan temizlik işi senin sorunun oluyor.Zaten diğerleri hiç rahatsız olmuyorlar.Yayıldıkça yayılıyorlar.

    Bence ucundan kıyısından başla, mucize olmasını beklemeden.Evin aydınlansın. Bak için nasıl aydınlanıyor.(Tecrübe konuştu.)

    YanıtlaSil
  3. Al benden de o kadar! Annemin dönmesini şevkle bekliyorum. Ben yine pazara gidip alışveriş yapayım, yemek yapayım, banka manka işlerini yapayım, bulaşık da yıkayayım ama tanrım ne olur beni ev temizliğiyle imtihan etme!!!

    YanıtlaSil