6 Temmuz 2010 Salı

kayıp aranıyor

hani hepimizin zayıf gösterdiğine inandığımız ve rahat ettiğimiz bir siyah pantalonumuz vardır ya işte benim o pantalonum kayıp.dolabımda bulamıyorum.sanki şeytan aldı götürdü,satamadan da getirse.dün işe saçma sapan bir kıyafetle gelince içime oturmuş olacak ki gece rüyamda siyah pantalonumu gördüm.şöyle ki;

evde söylenip duruyorum.siyah pantalonumu ve bir elbisemi bir türlü bulamıyorum,kayıp diye.eşimde bana kızıyor,evin içinde nasıl kaybolacak diye.sonra tv'de bir haber bir bakıyorum benim pantalonla elbise bir bombalama olayına karışmış.teröristler benim yıkayıp balkona astığım güzelim siyah pantalonumu alıp bomba yapımında kullanmış.

offf ya pantalonum nerdesiiiiin?insan evin içinde nasıl eşyasını kaybeder anlamıyorum ki?_

1 yorum:

  1. Kanepenin arkasına bak oraya düşmüş. Ben en son orada görmüştüm:))
    Ayrıca üstünde de olabilir, vakti zamanında bacağıma giydiğim pijamayı 1 saat dolapta aramışlığım vardır:))))

    YanıtlaSil