13 Ekim 2010 Çarşamba

psikopat


haberci arkadaşım senin haberin yok tabi benim oğluşun çekirdek çitlemeye başladığından her akşam 100 gr çekirdeği çıtır çıtır çıtırdatıyor adam tabiki artar rekolte .ne alakası var sigara yasağıyla falan. zaten mavi bıdık'ın adını çıtırdak olarak değiştirmeyi düşünüyorum.çekirdeği görünce bir seviniyor sanırsın önüne 1 kilo dondurma koydun.


haber analizi sonrası gelelim kara kitap analizine.


- yağmur yağsın ama kara bulutlar olmasın istiyorum.

- param olsun ama sabah işe gelmek zorunda olmayayım istiyorum.

- evi istediğim gibi kirleteyim ama evim temiz olsun istiyorum.

- çok arkadaşım olsun ama istediğimde yalnız kalabileyim istiyorum.

- kocam hem romantik olsun hem de beni çok boğmasın istiyorum.

- bir kedim olsun ama tüyleri dökülmesin ve beni yalamasın istiyorum.

- sevdiğim herşeyi yiyeyim ve kilo almayayım istiyorum.

- hergün konserdi,sergiydi,tiyatroydu gezeyim ama bir sürü boş vaktim kalsın istiyorum.

- günde en az 6 saat sallanan koltuğumda oturup kitap okumak ve totumun ve gözümün acımamasını istiyorum.

.

.

.

.

.

.

psikopata bağladım...

3 yorum:

  1. bitmeyen tatilim olsun ama hep ücretli izinde olayim istiyorum mesela bende :))

    YanıtlaSil
  2. ilk madden hariç hepsini ben de istiyorum :)
    bulutları severim çünkü.. kara olanlarını da :)

    YanıtlaSil
  3. bunları bulduğun zaman bana da haber vermeni istiyorum.:D

    YanıtlaSil