28 Ekim 2010 Perşembe

kara bulutlar sizi sevmiyorum

eğer hayatınızda biri yoksa, yoktur işte. peki hayatınızda biri görünürde var,ama aslında yoksa?

şöyle ki:

yağmurlu bir sabaha uyandık.tüm gece hiç durmadan zaman zaman hızını artırarak yağmur yağdı.yine bir çok yeri su basmıştır eminim.sanki gece gibi, içeride ışık yakmadan çalışmak mümkün değil. sabah gayet masumane ve ilgiye ihityaç duyar halde, ne çok yağmur yağdı yakında yosun bağlayacağım dedim. koca kütüğü sağolsun hemen lafımı ağzıma tıktı.izmir’de yağmur yokmuymuş, hep şikayet ediyormuşum falan. salak kazma, ne olur sanki evet ya ne çok yağdı diyip sabah geyiği çevirsen. bayılıyor lafı ağzıma tıkmaya. ben de artık onunla hiiiiç sohbet etmeyeceğim.konuşmama kararı aldım.neydi o eşkiya filmindeki kadının adı,keje miydi?hah onun gibi susma protestosu yapıyorum.sabah sabah sinirimi bozdu . düşündüklerimi adama söylemeye korkar oldum, lafımı yine ağzıma tıkacak diye.

şimdi, burda anlattığım adam-kendisi benim eşim olur- hayatımın bir parçası mıdır yoksa dış kapının mandalı olarak mı bu sahnede rol almaktadır?

4 yorum:

  1. Bekir Karadeniz'in kitabı elime geçti. Çok teşekkür ederim. Yeni bir şairle tanışma fırsatı vermiş oldunuz bana...

    İnşallah sizi daha iyi anlayabilecek ve söylediklerinize değer verecek insanlar sarar etrafınızı...

    Size bir kitap önermek istiyorum. Ayşenur Yazıcı-Bedriye

    Kitabın arka kapağında şöyle der: Sizin ailenizde de mutlaka ömrünü başkalarının istekleri ve kararlarıyla köle gibi törpülemiş ve aslında ona sunulanları istemediği halde yaşamak zorunda bırakılmış bir kadın vardır.

    Belki Bedriye değilsiniz ama hayat sizin hayatınız! Keje gibi susmaktansa harekete geçmek belki bundan sonra ki ömrünüzü daha mutlu geçirmenizi sağlar.

    YanıtlaSil
  2. bence de keje gibi susmak, kaçmak demek bence. kirginliginiz gectikten sonra agza tikilmayan laflarla kucuk sabah sohbetleri yapmaya ikna edecek bir yol bulursunuz belki. :))

    YanıtlaSil
  3. konuşmak iyidir.
    "o gün o masada... keşke..."
    zaman bugündür, şu an okuduğunuz kelimelerim...
    ve bitti.

    YanıtlaSil
  4. Bu adamların hepsi aynı aileden galiba. Serlerinde zeytinyağlık var, billahi!

    YanıtlaSil