15 Nisan 2011 Cuma

abbas yolcu

ben birazdan izmir'e giden nilüfer otobüsüne biniyorum. siz de bu şarkıyı dinleyin. ben tüm gün dinledim de siz de mahrum kalmayın dedim. :))) ben niye bu kadar sevinçliyim acaba? a)yolculuk yapacağım için b)izmir'e gideceğim için c)kordonda bira içip midye yiyeceğim için d)izmir kitap fuarına gideceğim için e)annemleri göreceğim için f)pazara gidip bir sürü yeşillik alıp bursa'ya getireceğim için g)serseri mayın gibi amaçsızca kemeraltında gezineceğim için h)kızlarağası hanında fincanda pişmiş kahve içeceğim için ı)nihan'ı göreceğim için

5 yorum:

  1. ay ne güzel :) iyi yolculuklar canım :) ama ben kıskandım en cok da buluşma için çok selamlar Nihana :)) bir de kitap fuarını :)) ay cok ıyı gelicek sana bu değişiklik hadi bakalım detaokslu olarak dön sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. canım ıyı yolculuklar :) bu sana çok iyi gelicek inşallah dağıt keçileri :) ayrıca ben kıskandım hem kitap fuarını hem de Nihan buluşmasını ay ne güzel hadi bakalım sevgiler canım güzel geçsin oh dolu dolu :)

    YanıtlaSil
  3. sevdin mi Nihan ı peki:))

    YanıtlaSil
  4. nihan'ı ben zaten görmeden, sesini duymadan da seviyordum. :)))

    canım benim, en kısa zamanda tekrar buluşmak dileğiyle.tadı damağımda kaldı.hala yüzümde koca bir gülümsemeyle geziyorum.

    YanıtlaSil