16 Ağustos 2011 Salı

böyle hissediyorum



Sözüm meclisten dışarı dostlar

Bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum

Hani dilim dilim doğrasalar beni

Marmara, Ege, Karadeniz ve hatta Akdeniz cacık olur diyorum



Derdim öylesine büyük ki dostlar

Kırka yarıp yine kırka bölseler

Ve kırk bostana gübre diye serpseler

Kırkbin tane ot biter de kırkbin derde deva olur diyorum



Ne oldu bana böyle durup dururken

Oğlan aldı başını gitti kız zaten lafımı dinlemezdi

Düğmem kopuk paçam sökük oramda buramda çengelli iğneler

Bir de çengelli iğne nazar bozar derler



Hanımın çorabı kaçık başında bigudiler

Karabaş bile, karabaş bile suratıma bakıp bakıp havlıyor

Öğünmek gibi olmasın ama dostlar

Kendimi hıyar gibi hissediyorum



Hani ince kıyım doğrasalar beni

Akdeniz cacık olur diyorum

Ve hatta Atlas okyanusu ve hatta Hint okyanusu

Ve hatta hatta Büyük okyanus bile cacık olur diyorum



Böyle cacığa rakı mı dayanır

Çivi çiviyi söker derler soğuktan donanı buzla ovarlar

Ben zaten yanmışım dostlar peki beni fırına mı koysalar

Zeytin suyuna kuru ekmek böyle gelmiş böyle gidecek


Barış Manço



3 yorum:

  1. Bu şarkıyı bir zamanlar çok büyük keyif alarak dinlerdim özellikle "cacık" deyişine biterdim Barış Manço'nun. Hatırlattığın için teşekkürler.

    Ama sen şarkıdaki gibi öyle lötü hissetme lütfen.. Gül biraz :)

    YanıtlaSil
  2. Tamamen böyleyim ben de.

    YanıtlaSil