17 Şubat 2011 Perşembe

aman doktor

Bugün kadın hastalıkları uzmanına gittim. 2 aydır adet görmediğim için bir takım testler istemişti. Onun sonuçlarına göre reçete yazacaktı. Hemen tanıyı koydu sağolsun.Polikistik Over Sendromu. Diana 35 ve Glokofaj yazdı. Glokofaj istemem dedim,çünkü etken maddesi olan metformin bana çok fazla yan etki yapıyor.Yarattığı mide bulantısı hayatımı zehir ediyor,üstelik yan etkisi de geçmiyor.Daha önce kullandım biliyorum, istemem dedim.O da Avendia isimli bir ilaç yazdı.Gittim eczaneye, eczacı dedi, Avendia 1,5 yıl önce piyasadan kaldırıldı.Onun yerine Rosvel diye bir ilaç verdi, kurumum da ödemiyormuş 25 TL bayıldım ilaca.İşyerime gelince açtım ilacın prospektüsünü okudum,bir dünya yan etkisi var. Sonra internetten araştırdım.İlaç kalp yetmezliğine neden olduğu için Avrupa'da kullanılmıyormuş.

Sinir oldum, doktoru aradım, ulaşamadım.Bana geri dönsün diye mesaj bıraktım,arayan soran yok.

Şerefli çalışan, işindeki gelişmeleri iyi takip eden, bilgili, insan hayatına değer veren doktor arıyorum.

Bursa'da bir kadın hastalıkları uzmanı ve bir endokrinoloji uzmanı aranıyor. Bir kaç isim aldım gerçi, ama kime güveneceğimi bilemiyorum. Muayene ücretleri de 200-300 TL .Bu kadar parayı bayılıp bir de saçma sapan ilaçlarla daha beter hasta olmak var.

5 yorum:

  1. Bende 3 aydır aynı dertten muzdaribim benimkisi yeme bozukluğundan kaynaklanıyor malesef dün doktor ilaç verdi bugun kullanmaya başladım ama korkuyorum biryandan da:/

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Şifalar dilerim.
    Kadın Hastalıkları için; Dr. Gülin Okan'ı,
    Endokrinoloji için; Dr. Sinem Kıyıcı'yı önerebilirim (devlet hastanesinde özeli olup olmadığı hakkında bilgim yok ama orada da bir özel kadar ilgilidir )

    YanıtlaSil
  3. gecmisler olsun. Dr. Gülin Okan'i ben de tavsiye ederim. Kendisi konusunda uzman oldugu kadar titiz ve ilgili bir doktor. kükürtlüde muayenehanesi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,uğrayıp okumama rağmen bloğunuza ilk kez yorum yazıyorum. Öncelikle geçmiş olsun.Gerçi siz de internetten incelemiş ve okumuşsunuz ama ben de bi kez daha yazayım dedim. Avendia kesin olarak ABD ve AB ülkelerinde yasaklandı. Rosvel'de de aynı içerik var, demek ki o da kalp yemezliğine neden olabilir. O ilaçları almayın sakın , aman allah korusun. Daha da önemlisi dünyadan bi haber bu doktora bi daha gitmeyin. Sağlığımız kimlere emanet.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun 2 sene önce bana da fmf ataklarımdan biri sırasında aynı teşhisi koydular kadın doğumcuya gittim bebek düşünüyorsanız tedavi gerekebilir dedi. Verdikleri hiçbir ilacı da kullanmadım. Kontrole de gitmedim bıktığımdan olsa gerek.
    Ama herhangi bir olumsuzluk da yok :)

    Ankaraya gel diyeceğim de burada fiyatlar aynı. Normal muayene içinse haftalar önce randevu alınması gerek.

    YanıtlaSil