26 Mayıs 2010 Çarşamba

ben ne dedim o ne anladı

ŞANSIM VARSA
Oturduğum dalı keseceklerse
Düşerken uçtuğumu hayal ediyorum
Yürürken yolumu keseceklerse
Onun yol ayrımı olduğunu düşünürüm
Devamı da benim elimde
Kalanı da
Attığım adımlar düşündürecekse
Ben attım, ben seçtim
Bir daha atmam olur biter
Kalbim kırılıyorsa, kırılacaksa
Onu ben tamir edeceğim
Benim elimde, benim içimde
Hayat acımasızlaşıyorsa
Ben savaşıp, ben yeneceğim
Başkasından medet ummayayım yeter
Ayağım takılıp düşeceksem
Önce ben kendime güleceğim
Sonra başkaları bana
Zaman hızla geçecekse
Ucundan yakalayıp
Belki de koşacağım
Zaman yavaşlarsa A
kreple yelkovana kafa tutup
Hızını ben ayarlayacağım
Bir şeylere yön vereceksem
Ya tartıp, biçeceğim
Ya da akıp gideceğim
Her seçimim benim ise
Kendim ettim
Kendim buldum diyeceğim
Ama unutmamalıyım ki
Hayat her şeye rağmen güzelse
Dünyaya geldim
İrade de benim, seçme hakkı da
Ben seçip, ben yönettim
Kabul ediyorum ve devam ediyorum.

yazarını bilmiyorum.internette bulup aldığım bir şiir,kime aitse kusura bakmasın artık.

dün akşam yine içimdeki doğal çocuk gayet masumane bir şekilde eşimin ailesinin yanında konuşma gafletinde bulundu.sonra ne mi oldu.gayet keyifli ve miskin bir şekilde oturup çekirdeğimizi çitleyip ratatu izlerken durup dururken koca beyin "biliyor musun bazen saçma sapan konuşuyorsun" cümlesiyle damarıma basılması sonrası bende film koptu.yine benim gayet safça kurduğum cümleler iplik iplik çözülüp içinde art niyet aranarak saçmalamak olarak önüme sunuldu.ama kabahat bende, ne diye konuşuyorsun ki tut dilini.kiminle sohbet etme girişiminde bulunuyorsun.koca bey yine benim söylemek istediğimden çok çok farklı şeyler anlayarak konuyu nerelere çekti.olan kime oldu.tabiki bana ve ağlamaktan şişen gözlerime.akşamın tek iyi yanıysa günlerdir katlamadığım ve küçük bir tepeye dönüşen çamaşırları öfkeyle artan adrenalin sonucu yükselen enerji seviyesiyle katlayıp yerlerine yerleştirmem oldu.demek ki neymiş koca beyin ailesinin yanında doğal çocuk olunmayacak fettan ve plancı gelin olunacakmış,koca beyin istediği de buymuş.hayattaki en büyük yanılgım bu ya zaten herkesi kendim gibi iyi niyetli sanmak.yok yok kesin karar verdim bekarlık sultanlık,aklı olan evlenmesin kardeşim,evlendim yaşlanma hızım arttı.

2 yorum:

  1. Ah acemim benim, sana içindeki çocuğu kullanma kılavuzu lazım:)) O çocuk öyle değerlidir ki olur olmaz herkesin yanında çıkmamalı ortaya. Onun dilinden anlamayanlarla berabersen kilitle bir odaya, varsın sıkılsın, yaşlanmasından iyidir.
    insanlar o kadar ardniyetli ki içten söylenen şeyleri anlamakta zorlanıyorlar. Yine diyeceğim ki aldırma, gözyaşlarını telef ediyorsun. Şu blog aleminde kendini balayında gibi gösterenlerin çoğu birbirini yiyordur. Ne yazık ki hayatın gerçeği bunlar, o yüzden salıvereceksin gitsin. Hadi kendin için güzel şeyler yap ki sevinsin içindeki üzülmüş çocuk. Ablan seni seviyor:)))

    YanıtlaSil
  2. fettan gelin olacağım desen de.. olamazsın :)
    ben de hep öyle derdim.. ama yine olamazdım.. içinde fesatlık yoksa bi bok olamıyorsun ben sana söyliyim :))

    YanıtlaSil