24 Mayıs 2010 Pazartesi

bıdıktan inciler


cuma akşamı uzun zamandır müzik dinlemediğimi fark edip evdeki çizgi film düzenine isyan ettim ve diğer odada digitürk'te radyo time dinlemeye başladım.sonra baba oğul bensiz duramayıp yanıma geldiler bir süre akvaryumdaki balıkları izleyip müzik dinledikten sonra koca bey sıkıldı,müzik dinleyeceksek bari klip izleyelim dedi,kumanda hakimiyetini ele geçirerek powertürk'ü açtı.izlerken farkettim ki ne çok rock grubumuz varmış.

oğluşla hande yener'in sopa şarkısı üzerine konuşmamız.

anne:ben bu şarkıyı beğenmedim,sen ne düşünüyorsun?
mavi bıdık:ben şarkıyı beğendim de kadını beğenmedim,çirkinmiş.
anne: :))))

hafta sonu evde dinlenmeyi planlamıştım,ama iki günde saat 12 gibi evden çıkp akşam 8 gibi döndük.fiziksel olarak yine yorgunum,ama güzel bir hafta sonu geçirdim.akşam da final olarak survivor izledik.benim bıdık bu yarışmayı çok seviyor.erkeklerden favorisi hakan, kızlardan favorisi ezgi'ymiş küçük beyin.neyse ki dün akşam uyudu kaldı da ezgi'nin elenişi görmedi.kesin hırsından ağlardı.

bir de bu aralar evde hiç izlememiş olmamıza rağmen bir smack down modamız var.babasıyla atletcek kalıp smack down maçı yapıyorlar.herhalde okulda arkadaşlarından öğreniyor.bir hırsla babasına saldırışı var şaşıp kalıyorum,bir de smack down diye nara atıyor,ama dün arkadaşın 3 yaşındaki oğlu tarafından tartaklanınca ona dokunmuyor,o küçükmüş ne yapsaymış yani...

dün öğlen saati bir arkadaşın düğünündeydik.gündüz düğününü de ilk kez bursa'da gördüm.bursa'da çok garipsediğim bir adet daha var.gelin ve damat salona geliyor,nikah kıyılıyor ilk dans sonrası hemen pasta kesiliyor ve hemen arkasından takı merasimi yapılıyor.izmir'de ve denizli'de takı merasimi düğünün sonuna doğru yapılır ki salon boşalmasın.burda tabi takı yapılır yapılmaz herkes gidiyor,kalan bir avuç insanla düğün yapılıyor. oğluşum bütün düğün boyunca bana çiçek taşıdı,al anne sana çiçek getirdim.iki dakika sonra elinde başka bir çiçek...bugünlerde aramız iyi bıdıkla,aşk yaşıyoruz.daim olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder