23 Temmuz 2009 Perşembe

dün oğluşumu doktora götürdük. bütün gece çok fena öksürüyor. aslında uzun zamandır vücudunun muhtelif yerlerinde çıkan ben sayısındaki artıştan dolayı bir doktora götürüp baktırmak istiyordum. bebekliğinden beri götürdüğümüz doktora götürdük. benlerle ilgili bir cilt uzmanının adını verdi, ama ciddi birşey olacağını sanmıyorum dedi. hazır gitmişken suçiçeği aşısı yaptı.iyi ki de gitmişiz yoksa aşı dönemini kaçıracakmışız.ekim ayında tekrar aşıya gideceğiz. aşıdan dolayı gece biraz ateşi çıktı. bir de çok öksürdü. gece ailecek ayaktaydık.tabi sabah gene uyanamadık.oysa ben ekmek kızartıp güzel bir kahvaltı yapmayı düşlemiştim.düşler gene uykuya yenik düştü. canım hiç eve gitmek istemiyor. bugün gene gezsek.hep gezsek, hiç eve girmesek.

günün sözü : Hayat hakkınız mücadele gücünüz kadardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder