29 Eylül 2010 Çarşamba

100 dere tepe düz :))

benim için inanması oldukça zor,ama işte oldu.benim ne yazdığımla ilgilenen ve izleyen tam 100 kişi var.belki de izlemeyen,ama hergün açıp okuyanlar da var.herkese teşekkürler.ben de teşekkür için küçük bir hediye vermek istedim.hediyeler aşağıda :)))


araba ve bakugan fotoya bıdığın ısrarı üzerine girdi,ama onlar hediyeye dahil değil.benim için en değerli şey kitaplarım.bu dört kitabı da kütüphanemden seçtim.itiraf ediyorum ayrılmak biraz güç olacak. :)))

keşke herkese böyle küçük hediyeler verebilsem,gönlüm zengin ama maalesef cüzdanım değil!

o yüzden bu hediyeyi sadece bir kişi kazanacak.

sizden istediğim bu yazının altına ilk düşündüğünüzde aklınıza gelen en sevdiğiniz kitabı ve yazarını yazıp,bir kaç kısa cümleyle niye kitabı sevdiğinizi anlatmanız.15 ekim'e kadar yorumlarınızı bekliyorum.sonra öyle random falan bilmediğim için isimlerinizi kağıtlara yazıp karıştırıp oğluşuma çekiliş yaptıracağım ve kazananı blogda yazacağım.mail adresime adresini yollayınca da kitaplar kazanana kargosu ödenmiş olarak postalanacak.

yarım elma gönül alma...teşekkür ederim.

not:sanart madame haklısın neden benim aklıma bir kişiye hediye etmek gelip saplandıysa.evet her kitap bir kişiye,yani toplam dört hediye. :)))

7 yorum:

  1. En sevdiğim kitaplardan birisi Buket Uzuner'in Yolda'sıdır. Beni yollara düşüren, sıkmayan, akıcı yapısı bir harika. Ayrıca her bölümün sonunda yemek yemeği sevnleri bir sürpriz belkiyor. Benimki de laf yemek yemeği kim sevmez ki sevmiyorsan niye yersin, ne yani tek amaç yaşamsal faaliyetleri devam ettirmek midir.

    Velhasıl kitabı tavsiye ediyorum. Çekilişte 4 kitabın her birini 4 ayrı kişiye hediye etmeniz bence daha hoş olurdu. Neden öyle yapmadığınızı merak etmekteyim. Yarışmacılara iyi şanslar :P

    YanıtlaSil
  2. sen ne tatlı bi hatunsun yaa,kitap verdiğin için yazmıyorum bunu bak.tatlı tatlı sıralamışsın kelimeleri diye.yazılarındaki alt yapı sağlamlığı ve benim aldığım ipuçları kadarıyla dikkatimi çekiyordu hep.demek kitap sevdan sende hoş bir temel oluşturmuş.bence de 4 ayrı kişiye vermelisin. sanart madamı na katılıyorum.aslında sevdiğim çok kitap oldu ama Justin gaardner ın iskambil kağıtlarının esrarı diye bir kitabı var.o bana çok tatlı gelmişti.yanlız 10 yıl oldu onu okuyalı. bir de umberto eco nun açık yapıtını severim.eminim sonradan ben aslında şu kitabı seviyordum diye düşüneceğim ama hadi böyle olsun.ayrıca kafka ortak bir yanımız.bilemeiyorum bu gözle nasıl okuyacağım ama ...:))

    YanıtlaSil
  3. :))

    anna karenina - tolstoy..

    anna.. gerçek bir kadındı çünkü.
    tolstoy da gerçek bir yazar. :)
    büyülenmemek elde değildi.
    anna.. gerçek bir aşıktı çünkü.
    tolstoy da gerçek bir çözümleyici..

    YanıtlaSil
  4. Kenize Murad- Saraydan, sürgüne.
    Okuduktan tam 15 sene sonra dahi gözlerimin dolmasına sebep olan bir kitap olduğu için.

    YanıtlaSil
  5. gustave flaubert-gazap üzümleri

    okuduktan sonra,sonunu defalarca kafamda canlandırıp yaşayabildiğim için...

    (bu arada hediye olarak kitap seçmen ayrı bir lezzet =))

    YanıtlaSil
  6. Lev Tolstoy - Anna Karenina

    En etkilediğim kitaptır. Öyle ki, tuvalete giderken bile yanımda götürürdüm.

    Herşey var: aşk, nefret, ihanet, mutluluk, kıskançlık, ahlaksızlık...

    Belki yine okurum bu aralar... Hatırlattığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bir çok sevdiğim kitaptan "Bir Gün Tek Başına" Vedat Türkali'yi seçtim. Niye seviyorum? Hüznünü, anlattiğı siyasal dilimi ve aşkı seviyorum. Vedat Türkali'yi seviyorum...

    YanıtlaSil