17 Mart 2013 Pazar

rüzgar eken fırtına biçer

çok sevdiğim ve değer verdiğim bir insanı bir anlık öfkeyle, anlamadan, dinlemeden, bana yalan söylemekle suçladım. çok kırdım onu biliyorum, çok üzgünüm. üzgün olmam kırgınlığını düzeltmeyecek biliyorum. o kadar üzgünüm ki hasta gibiyim, kendimi hiç iyi hissetmiyorum. bahar yorgunluğu diyorum herkese, ama benimki gönül yorgunluğu. hep böyle fevriyim işte ben. rüzgar ekip fırtına biçiyorum. esiyorum, gürlüyorum. en çok da kendime zarar veriyorum. biliyorum dal rüzgarı affetse de kırıldı bir kere.önce kendime çok öfkelendim, kendimi suçladım. bir hafta sonra kendi kendime dedim ki evet olan oldu özür diledin, ama olanı değiştiremezsin, kendini suçlaman bir şeyi değiştirmeyecek. ikinci hafta evet ben hep böyle yapıyorum, beni seven bazı insanların sevgisini bana tahammül edebilme sınırıyla sınıyorum onu farkettim. şimdi kaybettiğimi kabul etme sürecindeyim.

1 yorum:

  1. Merhabalar herkesin kusurları ve meziyetleri vardır. sizinkide tabiki bir kusur. ama bunu farkına varıp kendinizi eleştirebilmenizde bir meziyettir buraya aktardığınız duyguları, kırdığınız insana okutun ya da ona da aynı şeyleri söylemekten çekinmeyin Bu arada kendinizi en kısa zamanda nasıl değiştirebilirsiniz bir psikologdan destek alarak yapın ama mutlaka yapın sonra yalnız kalırsınız dostlarınız sevenleriniz yakınlarınız her kimse sizi birer ikişer bırakmaya başlar . aslında öyle olmadığınız yazdıklarınızdan çok belli. bakın burada sizi bir çok seven ve takip eden var şu bir gerçekki bu hatayı yapıp sonrasında kendini bu kadar kötü hiisseden duygularını apaçık yazan çok az insan bulunur.Kendinize baharın güzelliği gibi bir güzellik yapın ve bir yerden ''kara kitapla'' değil ''beyaz kitap''la başlayın..görüşmek üzere kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil