27 Ağustos 2012 Pazartesi

ve tatil biter...



kaynar havalar ben size tatilim bitti artık bursa'ya dönüyorum bir zahmet bursa'yı terkedin demedim mi?neden benim söz dinlenmiyor? neydi o dünkü kavurucu sıcak. memlekette köyde pencereler kapalıyken pikeyle yatmaya alışmış bünyeye yapılır mı bu?beden bu, can, tabi ki şaşırdı garibim kısa süreli şoka girdi. cumartesi günü 1 ayın toplam tozunu temizlemek için ev temizliğine giriştiğimden kovalar dolusu attığım teri yaptığım temizlikten sanmıştım, halbuki güneş çıkmış yine ter ter tepiniyormuş tepemizde.



ilgili mercilere gerekli şikayetleri yaptıktan sonra gelelim efendim hiç bitmeyecekmiş gibi gelen ama görüldüğü üzere hemencik bitiveren üç haftalık teknolojiden uzak, bol gezmeli, dinlenmeli tatilimize. efendim bu sene tatile genç, çıtır, yakışıklı bir delikanlıyla çıkmaya karar verdim. ayağını vurduğu için doğru düzgün yürüyememesine karşın sırf erkeksi gösteriyor diye parmak arası terlik giymeye başlayan, ben yoruluyorum diye içinde plaj havluları olan çantayı taşımakta ısrar eden, yürürken belime sarılıp yürüyen, zeytin gözlü, gül yüzlü bir delikanlıydı tatil arkadaşım.



çeşme'deki başbaşa tatilimiz bitince soluğu köyde aldık. annemin yıllardır hayal ettiği ve sonunda kavuştuğu evinde neredeyse 10 gün boyunca yattık yuvarlandık. annem yufka yapmış, bol bol yufka yedim. incirin dibine vurdum. börülce ekşilemesine doyduk. hem bayram hem de bayramdaki bir düğün sayesinde yıllardır görmediğim akrabaları gördüm. sohbet, muhabbet derken geçip gitti tatil ve döndüm yine evime.

ben geldim bursa. ben seni pek özlememiştim ama sen beni özlemiş olacaksın ki geri çağırdın. hadi yaşayalım o zaman!

2 yorum:

  1. oleeey...
    tatil sonrasi yeni calisma doneminiz hayirli ugurlu ve bol kismetli olsun insallah :)

    YanıtlaSil
  2. İncirin dibine vurmak... Ne kadar güzel değil mi:) Düğünlerin bence en yararlı yanı uzun zamandır görülmeyenleri göstermesi:) -Zaten başka da pek anlam bulamıyorum bizim düğünlerde. -Tabii yöreye göre de değişir ya neyse.
    Bu arada son kısmı sevdim: "Ben geldim Bursa. Ben seni pek özlememiştim ama sen beni özlemiş olacaksın ki geri çağırdın. Hadi yaşayalım o zaman!" Gerektiğinde kullanmak üzere alıyorum hafızama: "Hadi yaşayalım o zaman!
    Mutlu günler:)

    YanıtlaSil