4 Kasım 2012 Pazar

beni yakaladın

sabah 5.30 sularında uyandım, su içtim ve tekrar yattım. normalde tekrar uyurum, ama bu sabah bedenim artık uyandık hadi kalk, beynim de bari gün doğumunu izleyelim dedi ben de oturma odasında aldım soluğu gün doğana kadar kitap okuyup biraz müzik dinledim gün doğumuna yakın dışarı baktığımda çiseleyen bir gök ve yorgan gibi yeryüzünü örten kalın bir sis tabakasıyla karşılaştım. güneşi görmek mümkün olmadı ama saat 7 gibi giyinip yürüyüşe çıktım.evimin yakınlarında olan ziraat parkına gitmeye karar verdim. kulaklıktan gelen müzikle kendime bomboş yollara vurdum. ziraat parkına vardığımda parkın tamamen sisle kaplı ve bomboş olduğunu gördüm. sokaklar bomboştu, biraz ürktüm açıkçası ben de hadi dedim fsm bulvarına yürü. kulağımda rammstein şarkıları sisler içinde yürürken saçlarıma çiğ yağdı.sokaklar bomboştu, saatler ilerledikçe tek tük insanlar çıkmaya başladı karşıma. yol üstündeki ağaçlara tek tek dokundum, derin derin nefes aldım. gün içinde insanlarla kirlenen sokakların boşken ne kadar güzel olduğunu fark ettim. çok güzel başlayan bir sabahtı, ama gün boyu evden hiç çıkmayınca çok uzun bir pazar oldu. bu yürüyüşleri daha sık yapmalı.

2 yorum:

  1. Kara Kitap, önce müziği açtım sonra yazını okumaya başladım. Bu şarkıyı daha önce hiç duymamıştım. Bayıldım:)

    Sonra senin yazını okumayı bıraktım da ne yaptım biliyor musun, şarkının sözlerini araştırmaya başladım:)

    Sülalemin bütün bıyıklıları adına ve binlerce kasırga aşkına Kara Kitap, ne sözler bunlar:)
    Çok güldüm:)) Haybeye nayn! demiyor demek ki!!
    Seviyorum seni Kara Kitap. Tatlı bela bişisin:)

    Bana sordun, ve ben hiçbirşey söylemedim
    Ölüm sizi ayırana dek
    Ona her gün bağlı kalacak mısın?
    -Hayır!
    Ölüme, ayrılığa kadar
    Kötü günlerde bile onu sevecek misin?
    -Hayır!

    YanıtlaSil
  2. ben de sabahın ilk ışıklarıyla bir şehre girmeye bayılırım -heyyy bakın aydınlığı getirdim-diye mırıldanarak küstahça.

    YanıtlaSil