7 Ocak 2010 Perşembe

sevgilerde





"
Sevgileri yarınlara bıraktınız
Çekingen ,tutuk,saygılı.
Bütün yakınlarınız
Sizi yanlış tanıdı.


Bitmeyen işler yüzünden
(Siz böyle olsun istemezdiniz )
Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldı.


Siz geniş zamanlar umuyordunuz
Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.
Yılların telaşlarda bu kadar çabuk
Geçeceği aklınıza gelmezdi.


Gizli bahçenizde
Açan çiçekler vardı,
Gecelerde ve yalnız.
Vermeye az buldunuz
Yahut vakit olmadı.


Behçet NECATİGİL "



30 yıllık hayatımın en büyük hatasıdır ertelemek.hep en doğru zamanı beklemek.oysa tek bir zaman var, o da şu an.üzerine yapışmış katrandan nasıl zor kurtulursa insan üşenme,erteleme ,vazgeçme hastalığından da öyle zordur kurtulmak.yaşamak için hep yarını bekledim ben ya da çoğu zaman nefes almaya bile üşendim.beklediğimin ne olduğunu bilmeden,hayatımı benden başkasının yaşanır kılamayacağını düşünmeden.artık biliyorum ki o yarın hiç gelmeyecek.elimde olan sadece bugün ve kendim.






zihnim bana oyunlar oynamaya devam ediyor.hayatın uzun olduğunu,yarının nasılsa geleceğini söyleyip duruyor.o yüzden cümlelerim hep " keşke" yle başlıyor veya gelecek zaman kipiyle bitiyor.oysa şimdi geçmişte yaptıklarımdan değil yapmadıklarımdan pişmanlıklarım.

1 yorum:

  1. Çok çok sevdiğim bir şiirdir. Ezbere bilir, sıklıkla okurum....

    Hatırlattığın için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil