25 Ocak 2010 Pazartesi

kardan kızdan haberler

dışarıda hava buz gibi,bizim işyerinde de öyle.çünkü klimalarımız çalışmıyor.hangi akllı şahsiyet bursa gibi bir yerde koca binanın klimayla ısınabileceğini düşünmüşse kendisine burda yılın gerzeği ödülünü vermek istiyorum.akşama eve kardan kız olarak gideceğim galiba.keşke yanımda havuç da getirseydim. sessizliğim diyetten,şekerli gıdalar gitmeyen beynim ilk şoku henüz atlatamamışken bir de üstüne bugün işyerimin buzdolabı hali eklenince sesim soluğum çıkmaz oldu.beynimin algı kapasitesi diplerde.hafta sonu kitabımı bile okuyamadım.dün hepi topu 20 sayfacık okudum.durgun don, durgun gidiyor vallahi.üzerine poposu ağır biri mi geldi ne oldu?cumartesi günü bıdığın okuluna karne törenine gittik.bizim için bir şarkı hazırlamışlar.çok şekerdi hepsi.oğluşum bulut olmuş.sabahtan erkenden kalktı(saat 9) babasına 1 saat saçlarını yaptırdı.hani horoz ibiği gibi ortada dikiyorlar, saçlarını öyle istiyormuş.sonra dışarı çıktık,kar yağıyor.saçı bozulur diye beyefendi şapka giymedi.okuldan çıknca da gitmezsek hatırı kalacağı için korupark’a gittik.cumartesi akşamı eve geldiğimde yorgunluktan öldüm.pazar günüyse tüm gün evdeydim.eşim yine rahatsızlandı,tansiyonu yükseldiği için evde tembellik yapmaya karar verdik.bir ara bıdık babasıyla kartopu oynamaya dışarı çıktı,ben evde yemek yaptım,çamaşır astım,tam oturdum kitap okuyacağım geldiler.dün akşam yıldız savaşları’nın ilk filmini izledim,yine evde küçük bir kriz yaşandı.oğluş yatmak istemedi.neymiş efendim ben niye yatmıyormuşum.benim kıza ihtiyacım yok,oğluş benim kumam.işi gücü benimle uğraşmak.farmvillede bile babasının tarlası benimkinden güzel olmalı.ben bir level yukarda olsam evde kıyametler kopuyor.eşim de diyor geln yatıver sen de.hayııııır diye bağrındım ben de.10 gündür evde söyleyip duruyorum.24 ocak’ta yıldız savaşları var,izlemek istiyorum diye.bu kadarcık,ufacık keyifleri de çok görmeyin bana yahu!bir haftasonu da böyle geldi geçti.aslında sıkıntılıyım.ne olacak bu kocanın iş durumları?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder