18 Ocak 2010 Pazartesi

kabus

iş yerinden kalabalık bir grup göl gibi bir yerde kaz olduğunu sandığım beyaz hayvanlar avlamışlar.onlar suyun içinden dönerken üzerlerine ilk çağdan kalma uçan dinozorlardan biri,ama yeşil değil krem rengi,saldırdı.sonra iki tanesini kafalarından tutup havaya kaldırdı.bu hengame içerisinde ise ben sadece seyirciydim.tıpkı kendi hayatımı uzaktan izlediğim gibi tüm olanları da uzaktan izledim.işyerinden dediğim insanların hiç birini tanımıyorum bu arada.rüyalarımı detaylı hatırlamıyorum,sadece uyandığım o son anı hatırlıyorum.kendi kendimi daha fazla korkmamak için uyandırdığım o korku dolu anları.güzel bir rüya görmek istiyorum.son günlerde hep kabus görüyorum.

cumartesi gecesi de rüyamda küçük bir çocuk bir oyuncak bebeğin göğsünü açıyor ve içindeki yay,pil gibi aksamları çıkarıyor.o bunları yaparken başka bir çocuk da bilinç dışı olarak başka iki çocuğun göğsünü kesip iç organlarını dışarı çıkarıp ayaklarından ters bir ağaca asıyor.bense yine rüyanın dışında bir seyirciyim.ayaklarından asılmış kanlar içindeki çocukları görünce de bu bir rüya diyerek kendimi uyandırdım.

hiç korku filmi falan da izlemem.hatta haberleri bile izlemiyorum.nerden böyle rüyalar görüyorum anlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder