1 Mart 2010 Pazartesi

üstümü ört yeter


bugünlerde oğlumla sürekli sünger bob dergisini okuyoruz.daha doğrusu ben okuyorum o da ezberlediği yerleri tekrar ediyor.


dr.patrick'e sorun!


soru:bugünlerde kendimi küçük ve değersiz hissediyorum.ne yapabilirm?

yanıt:sürekli büyük harflerle konuş.


ben de öyle yapıyorum dr.patrick.oğlum dışında çevremde kim varsa bağırıyorum.özellikle eşime karşı çok tahammülsüzüm.


dr.kara kitap'a sorun!


soru:bir kadın en çok ne zaman üşür?

yanıt:sevildiğini ve değer verildiğini hissetmediği zaman.


ben de çok üşüyorum.öyle ki nezle oldum.insan ruhu üşüyünce de hasta oluyormuş.hem de en ağırından.

3 yorum:

  1. son soru ve son cevap..
    işte aslında kadınları anlamanın ilk basamağı !

    YanıtlaSil
  2. O cevaba uygun erkekler üretim hatası olarak arada bir çıkıyor, onlar da gökten şanslı hatunların tepesine düşüyor:)) Sıkma canını.
    Çok gençken, oğlum bebek ve ben çaresiz, çok yorgun, çok yalnız ve çok mutsuzken sırtımı yatağa koyabildiğimde üstümü annemin örttüğünü düşlerdim. İyi gelirdi biliyor musun?
    Şimdi annem de yok ama ben artık kendi üstümü ve ruhumu kendim örtmeyi öğrendim, o zaman kafama taktığım şeylerin ne kadar önemsiz olduğunu da anladım. Emin ol sen de anlayacaksın. Bahar geliyor, at ağırlıklarını üstünden...
    Ablan seni uzaktan da olsa seviyor:)))

    YanıtlaSil
  3. O kadar çok üşüyen ruh var ki!...

    YanıtlaSil