23 Mart 2010 Salı

dost

"Yakınlık başka bir boyuttur. Diğerinin senin içine girmesine izin vermektir, seni senin gördüğün gibi görmesine izin vermek; diğerinin seni senin içinden görmesine izin vermek, bir insanı varlığının en derin noktasına davet etmek. Modern dünyada yakınlık giderek kayboluyor.
Sevgililer bile yakın değil. Dostluk sadece bir kelime artık,giderek kayboluyor. Neden? Çünkü paylaşacak bir şey yok. İçindeki yoksulluğu kim göstermek ister? Eğer sen yakın olmaya hazırsan, karşındakinin yakın olmasına da yol açabilirsin. Senin açıklığın, onun açık olmasını kolaylaştırır. Senin içtenliğin, onun içtenliğine, masumluğuna, güvenine, sevgisine, açıklığına izin verir. "

osho

evlendiğimden beri yakın olduğum hiç kimse yok,eski arkadaşlarımla da yakın değilim artık.eşimle de yakın değilim.dostum diyebileceğim sadece bir kişi olmuş hayatımda,beni benim gördüğüm gibi gören sadece bir kişi.o yüzden belki de derin yalnızlığım.eski yıllarda da yakınırdım hep,niye kimse beni anlamıyor,niye benim az arkadaşım var diye.annem de kızardı.ben mi sana arkadaş bulacağım diye.benim sorunlarımdan biri de bu işte.yakın olamamak.kiminle olursam olayım,anne babamla,eşimle,arkadaşlarımla, hep arada bir mesafe var,kimsenin girmesine izin vermediğim ve belki de bu yüzden kimseyle samimi olamadığım bir koruma kalkanım var çevremde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder