30 Mart 2010 Salı

ne istiyorum?


sessizim bu günlerde kendi içimde yaşıyorum bir çok şeyi hiç düşünmediğim kadar düşünüyorum geçmişi.iki haftadır psikoloğa gidiyorum ya orda konuşuyorum,deşeliyorum derinlere gömdüklerimi.ağlamayacağım diyerek gidiyorum her seferinde ve katıla katıla ağlıyorum.hatta pazar günü evde müzik dinlerken birden hıçkırarak ağlamaya başladım,allahtan evde kimse yoktu,oturdum bir güzel ağladım.ağlamak güzel.insanın düşünceleri daha bir berraklaşıyor sanki.

hayatımın tam ortasında kocaman bir fil var.benim ve herkesin görmezden geldiği.ortada fil var desem insanların beni garipseyeceği,ama var olan bir fil var.benim de yıllardır yanından dolaşıp gittiğim,hep yoluma çıkan ve ilerlememi engelleyen kocaman bir fil var.o filin varlığını kabullenmekle başladım işe.hatırlayıp hatırlayıp ağlamam o yüzden.yıllar önce ağlamam,bağırmam gerekirken tutamadığım yasımı tutmalıyım.

her insanın hayatında yaşadığı bazı travmalar var,benim de var.yok saydığım,önemsemediğim,derinlere gömdüğüm.içimde kaynayan ve beni hep rahatsız eden.en zoru ise doğuştan verilmiş olanları kabul etmek.niye ben diyor insan niye ben?

ferzan özpetek'in karşı pencere filmini izlemek istiyorum.

bu hafta isteklerimi düşünme ödevim var.günde minimum üç kez durup "ben ne istiyorum" diye düşüneceğim.

erasmus'un deliliğe övgü kitabını aldım.parfümün dansı bitince onu okumak istiyorum.üzerimdeki akıllılık ve usluluktan kurtulmalıyım.taşıdıklarım artık ağır geliyor.

cd çalarım bozulduğu için derin affediş meditasyonumu dinleyemiyorum.bu cd'leri mp3 çalara aktarınca da içindeki subliminal mesajlar bozuluyormuş,cd çalarımı tamir ettirmeliyim.tamir ettirmem gereken saatlerim,bir kolyem,ayakkabılarım ve şimdi bir de cd çalarım var.

2 yorum:

  1. Kara Kitapçım, çok sevindim psikologa gitmene umarım rahatlacaktır seni. Ağlama krizlerin çok iyi, içindeki zehri atarsın, rahat bırak kendini. Bu ara canın ne istiyorsa onu yap, seni gerip sıkacak şeylerden kaçın diyeceğim ama bir de diyet doladın başına. Keşke psikologdan sonra girişseydin o işe.
    Herşeyin gönlünce olmasını diliyorum. O bahsettiğin fillerden herkesin hayatında bir ya da birkaç tane var inan, üzerinden atlayamıyorsak yanından dolaşmak en iyisi ama her zaman bünye uygun olmuyor buna. Keşke aynı şehirde olsak abla-kardeş dertleşirdik biraz. İnsan insanın zehrini alıyor gerçekten.
    Sana kolaylıklar diliyorum ve herşey iyi olacak inanmanı istiyorum, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,yaklaşık 10 dk.dır sizde misafirim,bir çok yazınızı okudum ve sevdim.Anlatışınızdaki içtenliği daha çok ama...
    Sanırım kötü dönemlerden geçilmiş ya da geçilmekte.
    Hani vardır ya hepimizin'bitmemiş işleri'?
    Ömrü billah içimizde yara olan,en ufak bir bunalım da kendini hatırlatan:(
    Belki de o yüzden,kendi yaşadıklarım ile yaşadıklarınızı çok benzettim...Ve çıkış yolu aramalarınızı,derde derman affetme cd.lerinizi vs...Umarım işe yarar,umarım...
    İlk merhaba için çok neşeli bir yorum olmadı belki ama aynı şehirdeyiz ve hava böyle kapalıyken,ben de kapalı olurum çoğu kez...
    Yine de bir ses vermek ve duygularımı paylaşmak istedim...
    Gülen yüz ile biten yorumlar,bir dahakine
    diyelim...Sevgiler...

    YanıtlaSil