12 Mart 2010 Cuma

karındaş

ben çalıştığım firmada 9 yıldır çalışıyorum eşimse 10 yıldır,gelir durumumuz da türk standartlarına göre orta halli denilebilir.halen konut kredisi çekip ev almaya cesaret edemiyoruz. ben kendime bir araba almak için bile yıllardır düşünüyorum,çünkü zaten eşim firma arabasını kullanıyor,benimse sadece onun seyahatte olduğu dönemde arabaya ihtiyacım oluyor.çünkü eğer eşim işten çıkarılırsa benim maaşım krediyi ödemeye yetmez.ne onun ailesi ne de benim ailem destekleyemez ikisi de emekli memur.

kardeşimin eşi asgari ücretle çalışıyor,kardeşim de henüz 15 gün önce ön muhasebe elemanı olarak yeni bir işe başladı.yol paraları çok tutuyor diye bankadan 10.000 TL kredi çekip araba almaya karar vermişler.bana kefil olur musun diye soruyor?bu konuştuklarımızı eşime söyleyemem bile sinerlenir.aslında ben de kızdım.türkiye'de hiç birimizin iş güvencesi yokken kendilerine nasıl bu kadar güveniyorlar anlamadım.ne aceleniz var,para biriktirin seneye alın araba dedim.

biz kesinlikle çok farklıyız.hem kardeş olup hem de nasıl böyle farklıyız anlamıyorum.hayat ne kadar toz pembe gözüküyor gözüne.1 ay maaşını alamasa bile banka kredi taksidini isteyecek, o zaman neyle ödeyeceğini düşünüyor mu çok merak ediyorum.

1 yorum:

  1. ya bize yanlış öğrettiler okulda matemetiği ıvır zıvırı ya da bir yerde bir sistem hatası var :)

    YanıtlaSil