8 Mart 2010 Pazartesi

leylek gördüm

bugün öğlen diyetisyenime gittim.kilo almamışım ve vermemişim. :))) benim depresif halimde kilo almamış olmam başarıdır diyerek kendimi kutluyor ve manik halime biran önce geçebilmem için bulutların artık gökyüzündeki yerlerini güneşe bırakmasını temenni ediyorum.

gelirken gökyüzünde uçan bir kuş sürüsü gördüm.bunlar ne ki diye dikkatlice bakınca bir de ne göreyim leylek sürüsü... :)))

bunun iki anlamı var:

1-göçmen kuşlar geldiğine göre ben farkına varmasam da gerçekten bahar gelmiş.
2-koskoca bir leylek sürüsünü gökyüzünde nazlı nazlı süzülürken gören ben, içime gezgin kaçan yine ben... :)))

"ben her bahar aşıık olurum "gibi bir şarkı mırıldandı zihnim.bu bahar ruhumu arındırıp,kendi öz benimi sevmeyi öğreneceğim.hayatımı olduğu gib kabul edip,yaşam hikayemi seveceğim.evet yanılmadın yine bir kişisel gelişim kitabı okuyorum.

debbie ford:gölgenin sırrı.

güzel bir kitap,altını çizdiğim cümleleri bir ara yazarım.kayda alınması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.başucum yarım yarım bir sürü kitapla dolu.kitaplara ilişkin de bir arınma terapisi yapmam gerek.acil bir feng shuı'ye ihtiyacım var.üzerimdeki tembelliği atabilirsem bahar temizliği yapmam gerek.hem evimde hem ruhumda.bu aralar ikisi de çok kirli ve dağınık.

1 yorum:

  1. Nutellaya rağmen kilo almamana sevindim.Bende diyetteyim 75 kilo ile başladım ve çarşamba günü 20. günüm olacak.kaç kilo verdiğimi ancak o gün öğreneceğim.Taşıdığın ruh halinin aynısı bir süredir bende vardı ama geçen hafta öyle bir sarıldım ki kitaplarıma,en azından birazını sildi süpürdü...Bende güneşli günler gelsin diye bekliyorum ama bu yağmurla özdeşleşmiş memlekette biraz zor sanırım.

    Yalnızlık konusunda 2 sene senin çektiklerine benzer şeyler yaşadım.Bazen bağırasım geliyordu konuşacak kimse yok mu bu şehirde diye.Hatta kendimle dalga geçiyordum en iyi arkadaşım kızım ve kütüphene görevlisi diye.kitaplarına ve yavruna sarıl biraz daha..Yakında bulur seni güzel dostlarda:)

    YanıtlaSil