2 Mart 2010 Salı

nasıl beceriyorsam?

ben çok nadiren fondoten kullanan biriyim.özel günlerde falan sürerim.bugün birkaç yerde görüşmem vardı,yüzümü de çok renksiz gördüm hadi dedim biraz fondoten süreyim.makyaj yapayım moralim düzelsin.belki de paçoz gezinmekten moralsizim.sürdüm fondoteni,daha evden çıkmadan yakamdaki fondoten lekesi yüzünden gömleğimi değiştirdim.sonra tüm gün bursa kazan ben kepçe bilumum lüzumsuz mahallelerde gezindim.biraz önce iş yerine geldim ve aynaya bakma fırsatı buldum.beyaz gömleğimin yakası,gömleğimin göğüs hizası her yerim fondoten.bu nasıl olmuş olabilir sence?sürekli fondoten sürüp hiç biryere bulaştırmayan hatunlar ne yapıyor?

dün akşamda tırnaklarıma oje sürdüm.iki tanesi daha akşamdan bozuldu.

çok güzelim ve becerikliyim,çooook!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder