20 Ekim 2009 Salı

yihuuu!!!


sipariş verdiğim kitaplarım geldi.maalesef tembelliğimden ötürü kitapların öyle üst üste resmini çekip günlüğüme ekleyemeyeceğim.aslında resmi çekmek sorun değil de ara kabloyu bulup fotoğrafları bilgisayara aktarmak...o zor işte.halen arkadaşımın nişan resimlerini aktarıp ona e-postayla göndermedim.yakında hakkımda suç duyurusunda bulunabilir.fotoğraflarını gasp ettiğimi öne sürerek.


halen öyle link falan vermeyi de beceremiyorum.bir zahmet okuyup,bu kitap da nasıl bişeymiş diye merak eden google ablaya kitabın adını yazıverecek.neyse çok da dert değil aslında. burası zaten benim günlüğüm.biri okusun bilgilensin diye yazmıyorum.kafamdan geçen,ama kimseyle paylaşamadığım şeyler.insanın en yakınında ve her gün gördüğü kişiyle bir çok şeyi paylaşamaması çok kötü.tutkularınızı anlamayan ve onları törpülemeye çalışan bir erkekle evliyseniz ya onlardan vazgeçip depresyona girersiniz.ya da benim gibi artık içimdeki sesleri bastırmaktan vazgeçip bir günlük yazmaya başlarsınız.evdeki konuşmalarınız da sadece günlük olaylar olur.


böyle olsun istemezdim. ben de mutlu bir evliliğim olsun istiyorum.ama galiba pek becerikli değilim.geçen gün elif şafak'ın gazetede evliliği labirent şeklinde bir gül bahçesine benzettiği bir yazısı vardı.seviyorum bu kadını.bazı zamanlar benim düşündüklerime tercüman oluyor.tamam güller güzel,ama dikenleri çok acıtıyor.
bu arada greenpeace'in yeni reklam kampanyasınındaki fotoğraflar çok güzel.yukarıdaki de onlardan biri.ben lise yıllarındayken greenpeace'e katılmaya karar vermiştim.tv'de izleyip,evet ben de onlardan biri olmalıyım demiştim.sonra annem beni bir güzel azarlamıştı."ne yani sen de kendini köprülere,kapılara mı zincirleyeceksin" demişti.ben de hayatımdaki pek çok şeyde olduğu gibi en ufak bir eleştiri karşısında hemen yılmış ve vazgeçmiştim.zaten ben hep evin aklı başında,çalışkan,saygılı kızı oldum.bekarken böyleydim.ama evlenince nedense eşimin ve eşimin ailesinin gözünde asi,cevap veren, kadın başına gezmeye falan gitmek isteyen bir kıza dönüştüm.görgü dedikleri şey bu olsa gerek.benim ailemde kadının yeri ile eşimin ailesinde kadının yeri farklıymış meğer.ve ben saftiriği herkesi kendim gibi bellemişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder