27 Ekim 2009 Salı

neden ben?neden ben?

sonuçlarımı göstermek için endokronoloji uzmanına gittim.doktoruma en son haziran ayında gitmişim ve o zaman 77 kiloymuşum.bugün beni tarttı ve 83 kilo geldim.tabi ki beni bir güzel azarladı.kilo vermesem bile mevcut kilomu korumam gerekiyordu.neden bazı insanlar herşeyi yemesine rağmen kilo almaz da benim gibiler sevdiklerini yemekten mahrum kalır.doktorum aslında çok haklı beynim beni fuhuşa teşvik ediyor.yani yiyorum aburcuburları,oturuyorum tembel tembel sonra da gelsin kilolar.öf ya öfff…1.57 boyla tabiki de obezim.şimdi ilk hedefim fazla kilolu sınıfına geçmek için çaba harcamak olmalıymış,yani 72 kiloya düşmem gerekiyor.2 ay sonra kontrole çağırdı ve 3 kilo vermemi istedi.hedefim en az üç kilo.

içimden geçen tek cümle.


ama haksızlık buuuuu!!!

1 yorum:

  1. Bence de, ne var yesek yesek kilo almasak:) Millet hasta olur tıkanır, üzlür tıkanır, sevinir tıkanır, bana hiçbi koşulda hiçbişey olmuyo:) Napim rejimdeyim şimdi:))

    YanıtlaSil