26 Ekim 2009 Pazartesi

hafta sonu ne pişirdim.

cumartesi günü aylar sonra ilk kez kocayla birlikte pazara gittik.sadece aldığımız deniz çuprasının yanına şöyle güzel bir salata yapmak için marul,roka,soğan falan alacaktık.ama pazara gidince kendimizi kaybetmişiz.herşey ne kadar güzeldi öyle.yeşillikler çok güzeldi.ne ararsan vardı.reyhan,frenk maydonuzu,taze nane,kekik,kuzu kulağı,kereviz,deniz börülcesi,dereotu,roka...yeşillik satan amcanın tezgahının önünden ayrılasım gelmedi.ama maalesef dolapta çürütmemek adına çok fazla birşey almadım.balığın yanına meze olsun diye deniz börülcesi,bir yedikule marulu,maydonoz,dere otu,yeşil soğan ve kuzu kulağı :) . kuzu kulağını çok severim.öyle her zaman bulunmaz.ekşi,baharatlı bir tadı vardır.

eve gelince çipuramızı güzelce yıkayıp karnının içine defne yaprağı,sarımsak ve limonu doldurup yağlı pişirme kağıdına sarıp fırına verdim,yeşilliklerden de güzel bir salata.basit ve lezzetli bir ikili.fırın hazır yanıyorken balıkla birlikte pazardan dayanamayıp aldığım patlıcanları ve kırmızı biberleri de közledim.maalesef patlıcanlar çekirdekli çıktı,çoğunu attım.ama olsun kalanlar mutfakta zen'de okuduğum patlıcanlı sostan yapmama yetti.ben ek olarak içine ceviz de ilave ettim.kahvaltıda yemesi bir leziz oldu sormayın gitsin.benim kadar yemeği seven biri nasıl iflah olacak bilmiyorum.

pazar günü de geçen gün migrostan aldığım karabuğdayı bulgurla karıştırıp pilav yaptım,güzel oldu ben beğendim.bir dahaki sefere biraz haşlayıp bol yeşillikli nar ekşili salatasını yapmayı düşünüyorum.pilavın yanında da haşlanmış brokoli.ımmmm nefis.ya aslına ben sağlıklı besleniyorum da arada yediğim şu aburcuburlar olmasa :(

neyse bugün tahlil sonuçlarımı aldım.yarın da doktora gidiyorum.bakalım doktor beni tokatlayacak mı,yoksa aferin mi alacağım?meraktayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder