5 Ekim 2009 Pazartesi

sonunda çıktı

hani geçen gün rüyamda birilerini taşınırken görmüştüm ya, hani kaç günlerdir içimde bir sıkıntı vardı ya.sonunda çıktı.benim salak bir kız kardeşim var.ne zaman bir sevgili bulsa anne babasını bir kalmede siliverir.yıllardır ite kaka annemler onu bir baltaya sap yapmaya çalışıyorlar.zorla açıköğretimden maliye okuttular.açıköğretim kurslarına bir dünya para yatırdılar.bilgisayarlı muhasebe kursuna falan gönderdiler.bizimkiyse evi otel olarak kullanır.evde olduğu sürede de tüm gün internetin başındadır.neyse 2 ay önce babam buna bir iş buldu.gene iş yerinden kendine hemen bir sevgili bulmuş.bayramda izmir'e gittiğimizde bizim yüzümüze bile bakmadı sabahtan gece saat 11'e kadar sevgilisiyle.çok uzatmıyım,bunlar evlenmeye karar vermişler.benim salak kardeşim de bunu annemlere söylemiş.yalnız şöyle bir takım sorunlar var.oğlan ilkokul mezunu,araba tamircisi,daha önce evlenip ayrılmış,çocuğu var.ayrıca da karslı.kimse alınmasın ama babam doğululardan pek hoşlanmaz.hani insanın sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş ya.aynen öyle.neyse babam ben seni ona vermem demiş.benim akıllı kardeşim de dün eşyalarını toplayıp evi terketmiş.hanımefendi evlenecekmiş.

annemin karşına geçip sen bana ne annelik yaptın demiş.utanmıyor ya.çok üzgünüm.kardeşim hayatını mahvettiği için değil.o umurumda bile değil.ben annemler için üzülüyorum.üç evlatlarından da gün yüzü görmediler.oğlu 20 yaşında öldü.ben desen kocam onlar her geldiğinde huzursuzluk ve kavga çıkarır.o yüzden bana da gelemiyorlar.bu salakta böyle yaptı.artık öyel bir evlatları da yok.annemin günahı neydi acaba.ben anneme üzülüyorum.başka kimseye değil.ve kendime de kızıyorum.

1 yorum:

  1. allah akıl fikir versin kardeşine...zamanın geri alınamaz bir kavram olduğunu,yapılan hataların yıkımlarından sonra anlar insan...davul bile dengi dengine lafını bir hatırlatıversen kendisine..bu arada olan hep annelere oluyor,yakınen bilirim...

    YanıtlaSil